CITARASA RINDUAN

Tuesday, May 8, 2012

Rezeki dari Sabah


Ku rakamkan ucapan terima kasih buat pakcik dan makikku yang sudi mengirimkan cenderhati dari bumi Sabah. Mereka bercuti beberapa hari ke bumi mutiara itu bersama keluarga tercinta
Pelbagai keropok yang diedarkan pada kami sekeluarga, terharunya.. walahemah.. bumi Sabah tidak pernah aku jejaki.. Bila mendengar keindahan Kundasang, hati ini juga mauuuuuuuuu kesana, Insyallah ada izinnya pasti ke bumi tercantik itu
Bila ke negeri mutiara itu,. pastinya cenderhati yang indah menjadi koleksiku.. Terima kasih sekali lagi buat Cik Ajib dan Cik Enab... daku terharu

(tiada kena mengena dengan entry tapi mau tayang jugakkkk... cempedak goreng hasil air tangan sendiri, tapi tak boleh berlamaan di perutku, akhirnya menderitalah daku sebab rasa senak sangat2)

14 ulasan:

ibuintan said...

slamat malam ayu... alhamdulillah, rezeki macam2 dapat ye!

Queenie said...

jajan dari sabah dan sarawak sedap2, akak suka!

mutiara tu tak alergic ker? kalo alergic kena campak ke KL hahaha

cempedak tu...ala..dah lama ar tak makan cempedak...ada algi tak?

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Apa khabar Ayu?. Akak harap Ayu sihat.
Akak pun blom pernah gi Sabah.
Cantik la brooch (atau earing tu?).

Pia said...

"alhamdulillah rezeki jgn ditolak..hehe...amboii sedapnya cucoq cempedak...lama tk mkn...tp jaga2 angin tu..sbb tu ayu senak perut...opss tq sbb sudi jenguk blog sy,walau dh lama bersawang.."

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Wahhh...rindunya ngan Sabah, kampung halamanku...:( Apapun, rezeki yang benar2 irresistible...:)

Izan Ishak said...

macam2 ada tu ayu! bestnya dpt buah tangan dari jauh...

ieda said...

bestnyaaaaaaaaa ayuu ..
murah rejeki pakcik dan makcik x lupekan sedara kan ;)
alamakkk cempedak grg ! .. ;))

Kakzakie said...

Kakak kalau makan cempedak tak goreng boleh jadi macam Ayu senak perut tapi kalau goreng ok pulak...

Daddy Ziyyad said...

rasa nak makan cempedak goreng lah pulak lepas tgk gambar tu :)

norhidana said...

bestnyer kak... rezeki yek, kalu kite selalu ingt kt sedara mara time ke mana2 diaorang pun sama kn...

aduhla lama tak mkn cempedak tau kak

Zana Nordin said...

sabah? bestnyaaa....
even dah pergi sana 2x pun kak ayu
zana tetap nak pergi lagi
en hubby lagi ler..kalau boleh nak pindah duduk sana...

eelobor said...

melimpah2 rezeki ko akhir2 nie yer

dapurCikWan said...

kuih cincin ke yang berlubang lubang tu kak??cikwan suke tu..tapi tak ingat ape nama dia..selalu jgk kwn2 bagi kalau balik dari sabah serawak..

pergh..cempedak goreng =) suke3

jemarisuri said...

sedapkan kuih cincin sabah tu..hehe