Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, February 27, 2010

perkahwinan sepupu di raja alias


salam sabtu 27 hb feb. 2010
aku nak kongsi majlis persandingan sepupuku samsinah dan suaminya di f Raja Alias 1,
aku dan suami bertolak dari f sungai sayong, kulaijaya agak lewat dalam jam 8 pagi, taget kami nak sampai dalam jam 1 tengahari....

aku diberi kepercayaan oleh hubby untuk memandu kereta untuk ke negeri sembilan...
memandangkan inilah pertama kali aku dapat memandu ke kawasan segamat,gamas,bahau...(kiranya kawasan yang belum aku tahluki) aku pun excited gila......potong sana,potong sini......
umai ngan hubby tak perasaan, depa tido lena sungguh

alhamdullilah jam 12 tengahari aku sampai..kiranya taget aku tersasar, namun amatlah menceriakan aku sebabnya dapatlah aku melihat pengantin bersolek...heheheh(padahal aku dah kena leter ngan hubby sebab bawa laju sangat, nasib ler, ko ayu...ko yang salah.....hehehehh)




umai dan makcik-makciknya( pangkat makcik lah depa nie walaupun umur masih kecik)
huhuhuhu



pink2x........ i like pink......same tema with my welding




seronok2x melihat majlis perkahwinan sepupuku...
sedang aku pikir untuk majlis adik pula minggu hadapan...
alangkah gabranya.maklumlah akukan perunding perkawinan adik.....

apa pun.......
aku nak mengucapkan terima kasih kepada semua saudara maraku yang hadir....dari johor, kuala lumpur dan negeri yang lain2x kita bersua di negeri sembilan......

minggu hadapan mai ramai2x ke f sungai sayong kulaijaya pula.............

tahniah untuk mak ngah dan pakngah sebagai tuan rumah, menantu dan anak-anaknya yang melayan kami dengan baik
semoga jodoh antara samsinah dan suaminya berkekalan hingga akhir hayat, jua dikurniakan zuriat yang soleh dan solehan

yang paling syok....aku dapat menyanyi dengan hubby sebagai acara memeriahkan majlis..layan.....

0 ulasan: