Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, February 19, 2010

jadual hari cuti

Hari yang paling seronok dalam hidup aku telah berlaku.
suka aku nak kongsi dengan kawan-kawan.

pagi
  • selepas solat subuh aku bersama mak(mertua), suami dan kawanku berjogging bersama-sama, walaupun ini merupakan kali pertama mak bergogging, namun dia mempunyai keazaman yang tinggi untuk menyertai kami
tengahari
  • masak makanan tengahari ayam ungkap, kembung goreng, sambal goreng dan sawi jepun untuk keluarga tercinta, alhamdullilah selalu aku masak dikedai, namum hari cuti beginilah bakat memasak untuk keluarga aku praktiskan
petang
  • shopping dan mengedarkan kad perkahwinan adikku,
  1. f sg. sayong- kulai( bayar kereta di bank)
  2. senai (mengedarkan kad undangan), masa nie aku sedih sebab ada 2 tempat pembakaran terbuka telah berlaku, pokok dan lalang-lalang habis terbakar kejadian berlaku di Taman Aman , Senai dan taman perling
  3. angsana, syopping baju anakku dan suamiku...opss...dan aku sekali...heheheheh
  4. giants pelentong, shopping lagi
  5. tiram, edarkan kad perkahwinan
malam
  • sampai ke rumah bergurau senda bersama keluarga... aku mulalah mengayakan baju2 yang dibeli.......jangan cemburu..semua baju dah saiz M.......


0 ulasan: