Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, March 14, 2010

dating

untuk entry malam ini aku akan menceritakan kisah pengantin yang aku hadiri majlisnya


KAK NOI DAN SUAMI

yang pertama kak noi dan suaminya
kak nor nie sempoi sahaja perangainya
jenis yang happy good luck dan suka kepada benda yang simple
mudah katanya
berumahtangga bila usianya mencapai 46 tahun
tahniah kepada beliau....




gambar anak saudara kak noi, suka aku dengan gaun yang dipakainya.. umur sebaya umairah, namun wajah ayahnya persis arab dan ibunya campuran cina. membuatkan Alfa, seperti pan asia, ditambah raut wajahnya yang nampak matang....

umairah, masa ini sedang memperhatikan pengantin...makan nasi siap tambah 2 pinggan...
hehehehhe



ADIK IDA DAN GIANT

kedua mempelai ini, berkawin pada usia 24 tahun, anak kepada tukang masak untuk kenduri perkahwinan, oleh kerana aku rapat dengan ayah pengantin maka,aku dan keluarga dilayan dengan daging kambing baru...

mulanya malas nak makan, namum mengenangkan ayah pengantin yang masak...kami cuit2x sahaja...
terima kasih kepada kedua mempelai...kerana sudi bersalaman dengan kami


kek salutan coklat yang diberikan oleh mak saudara pengantin kepada umairah, aku cuit2x juga, sedap sungguh......kalau tak diet sah2x aku abiskan



tahniah kepada pengantin..
semoga berbahagia...pengantin perempuan merupakan cikgu sekolah agama felda sungai sayong, kulaijaya


seterusnya petang selepas aku berbelanjer `basah` untuk keperluan kedai...
aku ada satu dating dengan
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>

terima kasih kerana sudi berkenalan dengan kami....
sebenarnya wak jenal membeli paste bandung...
semoga ada jodoh kami sekeluarga dapat bersua kembali





2 ulasan:

wanita mutalib said...

sikit nyer pasai dating??

nak kena nih.. :)

Unknown said...

wanita tq sbb sudi jenguk blog kita....alahai...dating tu sajer buat gempak...hahahhah