Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, March 19, 2010

PART 2....FRIDAY



PART 2

tengahari, aku dah suami, singgah ke klinik mata EZANY di kulaijaya..
semasa rawatan dijalankan, aku ada berjanji dengan mak mertua untuk membelikan produk untuk masalah sendi dan ototnya
selesai sahaja, urusan rawatan di klinik...suami aku gelap mata aka pitam..berkemungkinan daripada masalah mata yang sudah dirawatnya

aku nak `drive` storm, zalie melarang...sebab dia masih lagi mampu untuk mengawal storm..
aku minta dia singgah ke IOI..teringat janji pada mak mertua...selain tu dapatlah kami makan tengahari....perut pun dah berbunyi2x...maklumlah sarapanku dialaskan hanya dengan segelas susu Enlen

tiba di IOI...jam baru 10setengah pagi, aku dah teringat nak makan yang ringan2..
tapi, zalie dah ajak aku makan PIZZA HUT,katanya ada produk baru...
alahai...putus dietku, teringat kerangupan pizza...
tanpa membuang masa aku katakan YA.........

kami pesan yang simple2, dan tidak berminyak...
yang buatkan hari jumaat ini bermakna kerana si umairah, dengan senang hati...
berkata

`ibu....sedapnya roti bakar`........

alahai...anak ibu yang tak pernah makan PIZZA HUT..maaflah nak, ibu lupa umai nie jenis yang petah berkata2 walaupun umur baru 2 tahun lebih...

selepas kami makan, dan mencari produk untuk mak mertua...
aku dah tak sabar nak kongis cerita dengan keluargaku..tentang gelagat umai di PIZZA HUT...

korang layan jer lah gambar2x umai bersama ROTI BAKARNYA





0 ulasan: