Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, March 25, 2011

Bebel pulak dah............

Nak bermalasan???

Huh!!! Tak payah…aku habiskan masa dengan mengemas rumah lagi best…….. 
Maklumlah…dah 2 minggu lantai tak bermop dan bersapu……..mujur si umai nie bukan kaki berselerak (nak berserak macamana?? Ibu dia garang oooooooooo, tu hah!! Rotan mengaji IQRA` dia yang panjang, from Maidin USJ dok terpacak kat lampu rumah tamu….sajer, buat takutkan bila dia susah nak faham apa yang aku sampaikan…Ibumu bukan kejam!! Tapi…hanya mengajar ke jalan yang benar..)..

Uits, bebel pulak aku nie!!!


 Korang layan jerlah kerenah aku pada hari nie…sesudah mengemas….korek segala mak datuk sampah, terus mop……..hasilnya……….tara?? idaklah serabut mataku memandang…kanKan??



Aku nie asyik cerita tentang diri sendiri jer, sure korang dah naik bosan, betul ker????

PS:Atau, ada cadangan aku nak syer entry tentang apa???? Maklumlah aku bukan blogger tegar…tapi suka bersahabat dengan anda…anda..semua

8 ulasan:

AngahSayang2314 said...

ehhh tak salah punn yg penting ada gak storry tul tak???

Ayu said...

a'ah...betul2...yg penting ada gak citer utk di share...^_^

mama maman aka yana said...

citer apa pun tak kesah... nak cr idea bukan senang tau....

p/s: pening nak cr idea nak buat satu entry...:)

Hudalatip said...

eh, saya suka baca citer orang..walaupun tentang diri orang tuh, rasa seronok..:)

Kakzakie Purvit said...

Kakak suka blogger cerita pasal anak-anak... kalau ada gambar lagilah best kan....

Unknown said...

blog akak..msti la nk tahu cerita pasal akak heheh

munna said...

tak kisah cerita apa pun ayu... suka je munna membacanya...

Sunah Sakura said...

mane de..tak bosan pun~~~