Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, July 9, 2010

JOHOR HUJAN LEBAT. PUTRAJAYA PUN LEBAT DENGAN GHATERING GB ESOK HARI

Assalamualaikum..

Dari jam 3 petang perjalanan aku ke Johor agak perlahan...cuaca kurang elok..hujan selebatnya selain angin yang kencang..nak pandu laju tak berani...50kmj ajer yang mampu, itupun macam-macam ayat al-quran yang aku tahu aku baca, kalau setakat hujan mungkin aku tak kisah..nie siap angin yang amat kencang...sehingga keadaan diluar kereta berwarna putih..

Ya Allah...mencabar sungguh perjalanan aku hari ini...alhamdullilah sampai ke Hospital cuaca semakin elok.....

Alhamdullilah semangat aku masih kuat, perkembangan en zalie...hari nie dia dah boleh angkat kepalanya....semoga esok ada lagi perkembangan yang baik...mana tahu esok-esok dia dah boleh angkat badan dan punggungnya...Hari nie, aku dapat suapkan bubur lagi....sudah 2 hari dia dah boleh makan...sedikit namun perlahan....itu sudah memadai bagi dietnya

Untuk bacaan kencing manisnya 5.4 aku belikan air laici supaya esok bacaannya stabil..

PS: sangat teruja dengan GB, dengar cerita si Ayie dah sampai Putrajaya, siap jumpa Ben Ashaari...(ayie...pi pau duit ben bebanyak...dia dok kaya tu...) lalallaal

SESIAPA yang nak join gathering GB pi blog joegrimjow dan ayie. Sure macam-macam ilmu yang korang leh syer bersama-sama

3 ulasan:

Mat Gebu said...

SALAM AYU..ALHAMDULILLAH SYUKUR KEPADA ALLAH, MOGA EN ZALIE MAKIN SIHAT YEAA....TU LAH BEN TGH KAYA TUU...CEK AJE ADA 3-4 KEPING...

Unknown said...

salam CMG

ayu bersyukur sebab en zalie semakin pulih....hanya risau dengan on off mesin, maybe ambil masa beberapa bulan

CMG, ben dok kipas badan ngan cek yang belum di clearkan tu...wawawawawaw

Ayie said...

ekkk