Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Monday, April 26, 2010

APA!!! AKU DI TAG LAGI?

Trend tag meng`tag` nie memang agak popular, ikutkan aku mempunyai keterujaan yang amat lemah,..sebenarnya memang malas nak layan..yerlah malulah bile kena slongkar bag , kasut, peti ais..nasib depa tak tag gerobok baju (paham tak apa tu gerobok?) tak faham, buat2 tau yer..hehehe,,malu ler...

Tapi, bile difikirkan dari sudut pasitif..aku nampak bila sessi tag nie, menyebabkan para blogger yang baru, mempunyai entry..sekurangnya melatih kita lebih mahir dalam menulis, selain itu mendekatkan diri kita dengan sahabat2 blogger dan para pembaca yang budiman lagi cemerlang,... adoii.... apa yang panjang sangat mukadimahnya puan Ayu oooiiii..... mai kita teruskan sessi meng `tag` nie...

Kali nie senang jer, sessi tag adalah bekenaan:-
(baca syarat2 nie yer...macam biasa, ingat senang ker, tercungap gak nak jawab nie..hehehheheh, jangan ler majuk, ayu suka bab meng` tag` nie...rasa diri dihargai gitu...cewah..., opsss........lupa nak wish terima kasih kat mamadamya, kerana sudi tag ayu...ayu sayang sis, tanpa sis sapalah ayu kat dunia blogger nie..


1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story.
4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.

  1. cabutan dari folder yang ada hasilnya kena kat pic nie...suka2.....mai kita jawap soalan yang ke 3
  2. -
  3. Gambar nie semasa majlis perkahwinan adikku SITI HAMIZAH JAMIL, mari aku kenalkan kat korang, Dari kiri aku(mak ngah), Rusdy, Mieza, mak uda, cik Ijai, bediri dihadapan Kimi, Umairah, Haikal dan Shafiqah (anak saudara ku). Kenangan nie, tak dapat aku lupakan..terutamanya, abang aku yang shoot pic nie..so nice..agak2 korang apa yang kami buat time nie, yang gigi ala2 iklan ubat gigi, cap ayam, wish tak ingat dunia...ahakss..... kami wish DUA......berulang kali, akhirnya inilah hasil dari tembakan abang aku...
  4. Nak cari 8 orang pulak:- mari kita lihat sapa yang kena>>>>>>

  • abang eqbal zakaria
  • abg mat gebu
  • Ben ashaari
  • miss mirror aka sam
  • adik sukur ibrahim
  • abang chilabaey`s sport
  • yanaliliana
  • nana + amrul= damia

4 ulasan:

eqbalzack said...

semua pic dalam pendrive ayu...camne ek? hehe

Unknown said...

abg eqbal..wawawa..............tak tahu nak kata dah...hahaha

Chilabaey's Spot 2 said...

Aiiiiyakkk... kena juga ker.... Insya-Allah saya jawab dengan terperinci yer.... :{ Takut nak jawab sebab tak check folder lagi...

Unknown said...

yeyyy...dah buat..akhirnyer selesai juga tugas tag ni kan....tq2!!! ntah tag apa lak lps nie yek...tunguuuuuuuu...