Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, April 22, 2010

SYOKNYA LEPAS DIURUT


Sehari aku tak dapat buat kerja lain, asyik layan dan tatang umai jer....walaupun komen dari kawan2 blog kebanyakannya menyatakan penyakit sekarang nie, ada macam2 jenis ala2 trandmark astro...macam2 ada..... aku dah naik seriau, rasanya nak jer alih sakit umai kat aku...bior aku yang sakit...tak apalah..janji dia pulih sediakala..namun., aku terlupa sesuatu amalan yang aku lakukan bila umai sakit............

Akhirnya, jam 6.05 petang baru terpikir yang umai dah terbiasa diurut............
tu yang aku terus start storm bawa dia jumpa nenek Lah, alhamdullilah,...........
sekarang umai dah boleh bermain kembali...

Aku pun ada tanya dia,,

Anak ibu, dah sihat ker?

jawapannya

Syoknya kena urut ibu,...
(heheheheh)

0 ulasan: