Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Friday, April 30, 2010

TAK TAHU NAK KATA APA..

Memandangkan amanah yang aku pikul, agak meng`stress`kan jiwa ragaku, aku nak bebel kat korang sikit, mana2 yang tak leh nak baca, harap close jer entry nie, sebenarnya aku dah susun list bahan mentah dan bahan basah dalam nota comel aku, bahan-bahan tu aku nak belanjer lepas EN Zalie balik dari solat jumaat,tapi malam tadi lepas belajer aku terus rehat, dah kepenatan berbelanjer, tu yang pagi nie aku agak kelam kabut, cari merata2 kat mana aku tertinggalkan buku nota tu, sampaikan barang-barang kering yang aku beli semalam aku geledah semula,,beg belanjer semalam pun aku geledah juga......

Akhirnya, 1 jam aku abiskan masa dengan cari buku nota tu..... sungguh sia-sia...penat, masih tak dapat cari..sehinggalah aku ambil langkah2 yang selalu aku buat bila kehilangan barang, ulang tayang semula setiap pegerakan yang aku lakukan semalam, time nie aku dah syak ada dalam storm, puas geledah gak, tak ada juga, duduk sambil buat workout, time nielah aku dapat fikirkan semula dimana aku letak nota tu.........


YES,.............................ingat juga akhirnya..................sambil aku ketuk2 kepala,,,em.........tertinggal kat kedai rupanya.....punya lah lega..kalau tak, dah tak tahu nak kata apa.......


2 ulasan:

said...

ulang tayang pergerakan?
hehehhe sangat comel....

kella said...

kak ayu... jangan sampai ketuk kepala, nanti abis semua komponen lari.. hehehe.. sib baik la jumpa balik ya!