Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Monday, April 19, 2010

JELAJAH BLOG POTOGRAFER


Puas aku pujuk seorang sahabat untuk memberanikan diri dalam dunia photografer agar lebih jauh lagi...............aku tawarkan diri aku sendiri untuk promote blog sahabat nie...

Bagi aku, sahabat nie boleh pergi jauh,,,,,,,walaupun mempunyai kerjaya yang tetap namun, memiliki keupayaan yang luar biasa apabila shoot sesebuah gambar...photografer adalah kerja sampingan beliau, sebenarnya beliau hanya suka2 memilih bidang potografer, dan lebih gemar memilih suasana kampung untuk `menembak`....

Beliau yang aku maksudkan adalah....AZLIEAYES.. sahabat atau lebih senang kupanggil abang...kami dari kecil berkawan sehingga sekarang walaupun mempunyai keluarga masing2....

Untuk korang........tolonglah beri komen membina diatas usaha beliau untuk pergi lebih jauh dalam bidang yang beliau sukai...

Untuk tempahan dan pertanyaan sila ke web nyer sendiri,,,,
SILA KLIK ANTZLY STUDIO

2 ulasan:

aJa said...

hmmm...bagus bagus bagus...

dia tu kena bagi semangat sikit supaya lebih maju kehadapan...

Unknown said...

kak aja......
itulah dia y ayu kenal.......