Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, May 30, 2010

ROZITA CHE WAN..dengan seksinya

Sebenarnnya aku tak lah pandai sangat nak gosip tentang artis...tapi, dah kenyataan...aku rasakan ketidak wajaran seorang artis yang sebelum ini menjadi pujaan hatiku...maklumlah dia amat berbakat sekali...baik lakonan atau peragaan...sesekali kalau aku beli produk Avon..memang dialah dutanya,..gambarnya selalu molek tak pernah menjolok mata....

Ingat lagi semasa anugeran skrin ke 2009. Kebetulan aku bersahabat dengan kwan yang ada kaitan dengan dunia artis...terlopong gak mataku lihat pakaian Rozita che Wan..tapi,,jawapan darinya dalam majalah dan surat khabar..Pakaian ini tak seksi sangat...maksudnya dia belum nak tunjukkan keseksiannya yang sebenarnya..

Terpikir gak...Rozita nak tunjukkan lagi ke tahap seksinya kat peminatnya...


Akhirnya, hari ini aku baru tahu...itupun gara-gara metro ahad yang ku beli..Rozita Che Wan minta maaf kepada peminatnya.....Baca punya baca..sambil nak fahamkan apa yang tersirat...barulah ku tahu yang Rozita telah menunaikan kata-katanya...bahawa ada lagi pakaian yang lebih seksi yang dia miliki...adusss...(aku rasa dia baru lepas tunaikan umrah, dan nak berhenti dari bidang hiburan)

Tak silap gambar nie semasa Rozita pi ke konsert akhir AF8


PS : Doaku..satu hari nanti Rozita Che Wan bertudung lingkup macam artis shiela Rusly...dah muak dengan sikap artis yang hipokrit

7 ulasan:

Ayie said...

Wahhh bestnya tengok lama-lama...Hahahaha

Kalau buka terus pun best..Sebab dorang ni dah buat mata saya seksa

Aha.tadi saya ada dapat pertanyaan di kotak komen saya tentang edit blog.Berapa ribu anda boleh bayar.Hahahahaha.Gurau je

Jikalau sis mahu saya edit blog, ini ym saya ayiejohor@yahoo.com

JaJa'Z said...

jaja suka tengok dia..dia memangggg cantik..adik dia si ayu pun cantik..tapi meluat jugak kalau dok seksi sampai mcm ni tapi still nak hipokrit lagi...meluatttt

Kniedaz said...

cantik tapi mengeksploitasi kecantikan untuk apa ya? menjatuhkan diri sendiri?

kella said...

giler seksi! si azza pun lagi seksi! seksalah nanti...

azila said...

sungguh tdk cool berpakaian spt ini utk ke konsert...kalo kaki dah lenguh dok camtu lama2...gaya duduk apa lg yg sesuai utk dia ek???

Unknown said...

ayie..
lelaki memang suka yang macam nie..
alahai..tambah dosa jer
tutup mata yer...
opss...salah siapa?
RCW lah kan.....?

Hariz said...

Bertudung Lengkap..
Nope Bertudung Lingkup..

Memang Seksi 2 Orang Nie..

Dunia2..
Tutup Mata >.<