Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Tuesday, May 4, 2010

DOA AYAH MERTUAKU SIHAT

(gambar abah, mak dan umai semasa pergi ke melaka hujung tahun 2009)


Patutlah aku tak sedap badan...risau tak keruan...

rupanya, ayah mertuaku ditahan di Hospital Kulaijaya, sebenarnya abah ada kencing manis, pagi tadi,lepas aku bawa umai ke Umah Wak taha, ayah kata nak pi hospital sebab tak sihat...rupanya petang nie dia kena tahan wad...

Korang doakan ayah sihat yer...aku nak paking baju dan keperluannya...semoga tekanan kencing manisnya turun....dan boleh pulang ke rumah....rindu dengan abah....

3 ulasan:

Unknown said...

mudah2an abah ayu cepat sihat.....

Mat Gebu said...

Insya allah semua nya akan baik2 belaka..saya doakan yeaa...

Mohd Sukur Ibrahim said...

saya doakan kesihatan nye kembali normal..
tabah n tawakal k...