Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, October 10, 2010

KARYA KUKUBESI TERHADAP PRA-WEDDING DATO` SHEIKH MUSZAPHAR SYUKOR JADI MANIPULASI

Kalau dah terkenal, semuanya jadi bualan…begitu jua, photografie saiful nang, semua orang kenal dia, cara tembakannya dalam berkarya lain dari yang lain..TAHNIAH ku ucapkan kepada beliau…

Aku sukakan bidang potografie…kena ianya suatu seni yang amat unik..dalam rakan fb, aku add potografie…selain kukubesi a.k.a saiful nang, chot, trisno, hakmal rabah…(itu fotografi yang paling gah ku kenal)… kawan-kawan sekolah tak terkecuali..seperti kamal, ariffin kamil, azlieayes…mereka satu aliran..punya minat didalam dunia fotografi.

Tadi, sempat lihat lihat nona di tv 3, sekitar majlis pra perkahwinan Dato Sheikh Muszaphar Syukor …sungguh cantik sekali gambar yang saiful nang tangkap,,,jom aku copy paste sedikit dari fb fan kukubesi


Bukan sahaja cantik, bukan sahaja lain dari lain….semuanya nampak indah….Tapikan, kali nie aku nak kongsi dengan korang tentang info kasut sport yang datin Dr Halina gunakan semasa disebalik tabir pra wedding pasangan bahagia ini, hingga mencetuskan fenomena

Kita kongsi apa kata kukubesi terhadap gambar ini,.

Assalamualaikum

hmm sejak minggu lepas, dah tersebar di beberapa laman web tentang gambar manipulasi ala-ala mary poppin + pakcik beca untuk prew-wed Dato Angkasawan dan isteri, ada yang berminat dengan konsep tersebut dan tak kurang juga yang mencebik bibir tidak meminati konsep tersebut, biasalah selera manusia berbeza, tak boleh nak puaskan hati semua orang. tapi isu yang paling di perbinangkan adalah kasut spot Datin Dr Halina ketika sessi tersebut. :) ada yang menyatakan ketidaksuaian beliau memakai kasut tersebut dan kelihatan lari daripada sepetutnya, kepada mereka yang dah lama mengenali produk hasil daripada saya KUKUBESI MANIPULASI mungkin benda itu tidak menjadi sesuatu yang pelik kerana saya sering dan akan cuba malahirkan sesuatu yang berbeza dan kelainan, mungkin kelianannya tidaklah terlalu ketara tetapi itulah direction saya sejak dahulu lagi, sedikit melencong ke haluan kiri agak tidak kelihatan biasa dan "stereotype", oleh yang demikian la, saya sendiri yang menginginkan Datin Dr Halina untuk memakai kasut tersebut, bukan nak promosi kasut tu, tapi pada mata saya kasut tu akan kelihatan cool dengan pakaian sedemikian , kiranya nampak tak perfect.. tapi bagi KUKUBESI MANIPULASI unperfect is perfect and perfect is suck :) heheehehehe. sometime we need chill tak terlalu protokol, tak terlalu ikut buku, saya sebenarnya bekarya dan saya suka bekarya mengikut apa yang saya rasakan sesuatu yang baru dan jarang di lakukan oleh orang biasa.

saya tidak salahkan sesiapa yang mungkin tidak bersetuju dengan penggunaan kasut tersebut, masing2 ada citarasa dan pendapat tersendiri, kata nak out of da box, so why should we lepak all da time dalam box.. :) jika anda ingin mengetahui siapa KUKUBESI MANIPULASI inilah dia salah satu cara kami, melawan arus akan membuat kita lebih gigih untuk kehadapan, mengikut arus akan membuat kita lalai dan terlena... oklah saje je nak bercerita dengan anda semua, selamat menonton malam ini di TV3 mahlis perkahwinan yang penuh gilang gemilang dan enjoy ur life!!!

karya asal sebelum di manipulasi

Tapikan, terus terang aku ingin kongsi dengan korang..walau apapun aku suka setiap tembakan saiful nang…citarasanya menepati citarasaku…ideanya lain dari yang lain…

PS: bila popular bertemu popular bertambah cantik dan indah…

3 ulasan:

Kalamhati said...

hehe betul2..tembakan Saiful Nang & Kukubesi memang superb..

Unknown said...

kalamhati--
kita berdua sama-sama suka akan citarasa beliau..
tahniah atas saiful nang..

ariffinkamil said...

saya pon suka gak..mantap..hheheh