Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Saturday, October 9, 2010

Balik kampong part 3 (baby azlie yang ke 3)

Kalau dah balik kampong, aku pasti akan menyinggah ke rumah sahabatku norfaizen amon…(itu kalau jadual aku dikampung tak padatlah), dialah satu-satunya sahabat yang paling akrab,,,,

Kasih terjalin, manakala…ibuku dia menggelarkan mak, manakala aku tiak enn sebagai kakak dan azlie sebagai abang..…seronok ada seorang kakak dan abang (azlieayes) yang banyak memberi kata-kata semangat untuk aku berpijak didunia yang nyata..

Korang ingat lagi tak,..beliau sudah melahirkan anak ketiganya?...kalau korang lupa..jom klik sini

Comel sungguh wajah anak beliau…………ada iras-iras azlie…tang mata dan hidungnya….Antara aku dan azlie membesar bersama-sama…apabila melihat wajah anak-anak mereka…aku akui…baby yang ke 3 ini, lebih banyak persamaan dengan ayahnya dari yang lain..


PS: bilalah turn aku?, nak baby lelaki juga……..

5 ulasan:

Kalamhati said...

insyaAllah..ada rezekinya nanti..=)

azieazah said...

Anak tu anugerah.
Lelaki atau perempuan, syukur. Tapi bila dah ada anak pompuan, kalu boleh juga anak lelaki.

Baru meriah..

Unknown said...

kalam hati--
amin...suka lihat anak lelaki..bukan apa..family ayu nie nak dapat baby boy memang sukar
terima kasih atas doa kamu kpd saya


kak azie--
alhamdullilah, ayu mohon ada cahaya mata lelaki...bukan apa...anak lelaki nie, ibarat pelindung si ibu...
minta dimakbulkan doa ayu...amin

Lelord said...

ayu...sis pun kalau bleh yg akan datang nak lelaki gak hehhee tapi xkisah la kalau dpt yg pompuan pun. Jomm hahhaa

Unknown said...

kak lelord--
jom sama-sama usaha dan berdoa..