Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, January 27, 2011

BEN ASHAARI BLOG

BEN ASHAARI


  1. Letakkan header BEN ASHAARI BLOG- done
  2. Tajuk : BEN ASHAARI BLOG dan linkkan ke entri ini ..-done
  3. Sila nyatakan berapa kalikah anda update sehari dan jumlah entri anda sehingga kini ..
Update blog setiap hari dalam 3 -4 entry…maklumlah aku kan sibuk di kedai…tak ada line internetlah ben…, nasib aku sempat online petang nie,….kalau tak aku mmg tak tau, ko dah bubarkan bloglist…
Jumlah entry sebanyak 1019
  1. Kenapa anda berminat nak berada dalam blog list BEN ASHAARI ..
Sebab, ko kan sifuku….kalau aku tak ada dalam bloglist ko…macamana ko nak tau perkembangan anak murid ko nie??
Lagi satu…mana tau ada blogger baru boleh mengenali aku si ayu citarasa rinduan…sure bertambah kenalan….kan?kan
  1. Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular ?

  • Nak ajak kawan-kawan buat gathering, aku belanjer paste bandung…bertempat?? Kat citarasa rinduan ya...............

4 ulasan:

azzey said...

all the best ayu. harap2 kita sama dlm senarai..:)

Kalamhati said...

gud luck dear!..
Kalamhati pun dh tertinggal ketapi dah

Hazlin Nazri said...

amboi... sempat lagi.. hehehe
akak tak terkejar segmen en ben ni..

hope blog ayu tersenarai.. :)

erienz said...

wah..makin popular blog ayu...moga berjaya dear..