Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Wednesday, January 12, 2011

Aku kembali daa......................

Assalamualaikum,

Selamat malam…

Wah, rindu gile nak blogging..satu hari berehat dari dunia blog, rasa rindu kat kawan-kawan semua…

Syukur,,dah rasa badan/tenaga kembali semula…benar kata-kata korang..aku kena rehat..utamakan yang penting-penting sahaja..terima kasih teman-teman..

Petang tadi, dalam jam 2.30 petang, aku terima parcel…pakcik posmen tersenyum..aku pulak gabra semacam..maklumlah..aku tak ada menang contest atau terima saguhati dari kawan-kawan mahupun sanak saudara…

Kotak cantik dibungkus…aku naik binggung,,,,

Nak buka parcel tu pun kena hati-hati..mana tau ada bom ker, ada benda-benda merbahaya…..boleh pengsan ko…..


Kotak tu ada gambor telefon, jenama Panasonic… peeh.aku melonjak kegembiraan….rupa-rupanya hadiah dari telekom tajaan PANASONIC

Ada note ko,,,,,,

Jom aku kongsi dengan korang….

Adeh.blur eik, handphone cikai lah katakan dah lama benor berjasa padaku....sejak 2007….itu yang gambor blur semacam…

So, aku tulis yer….mai baca sama-sama

TAHNIAH

ANDA TELAH MENERIMA SATU (1) UNIT DECT PHONE PANASONIC PERCUMA KERANA TELAH MELANGGAN

*TM BLOCKBUSTER DEALS & SME BTL CAMPAIGN 2010*

(yang lain-lain notanya tak perlu ku tulis..tak penting..hehehe)

Alhamdulillah, dalam jam 5 petang aku sempat telefon blogger azian, anakknya muaz dah selesai operatiaon pagi tadi, entry untuk operation anakknya sila klik sini….(aku ada buat satu entry khas untuk muaz)

Esok (khamis petang) baru boleh pulang kerumah…..Tak silap azian dan family berkampung di hospital private…

Kata azian, selepas pembedahan muaz minta mee teow goreng..alahai…kesiannya…kalau citarasa rinduan dekat di pahang..dah lama aku bawakan untuk muaz…tak pedas tanpa sayur…..

10 ulasan:

Lelord said...

wahh tahniah2...rezeki kan

alhamdulillah muaz dh selamat jalani pembedahan

Unknown said...

kak lelord
syukur..rezeki gitu...
so gunakan jerlah..tapi, puas godeh..nampaknyha belum berjaya digunakan..nak call telekom..minta pasangkan..tak reti..

boleh save no telefon.or sms....peeh...unikkan...

PS:alhamdullilah...muaz happy..ayu call suaranya riuh gitu....

eelobor said...

hehehe....tak sabar aku tunggu entri baru ko. bukankah dect phone tuh TM bagi free kepada pelanggannya yang ambil pakej streamyx?

Unknown said...

eelobor--
bukan, nie telefon kedai...., aku dapat percuma beb..sebab telekom sayang aku....hehehe


PS:streamyx aku pasang kat umah...

kella said...

Alhamdulillah untuk semuanya! kk ayu dah berblog dengan sihatnya...
kak ayu dapat hadiaah..
dan berita pembedahan itu juga berjaya..

Alhamdulillah...

:)

azieazah said...

Orang memberi kita merasa. Begitulah adanya.

Bila kita buat baik pada orang... tak mesti orang tu yg balas, mungkin orang lain. Tanpa kita sedar.

tapi itulah yang terjadi.

Mama Janet said...

Peh....tahun rezeki Ayu melimpah ruah.Hari tu dpt susu..dah nama rezeki kan.Terima aje la

Idalara said...

Salam Ayu
tahniah ye...dapat hadiah ni adalah ssat yg paling bestkan.

p/s alhamdlilah muaz dh selamat jalani pembedahan..muga2 cepat sembuh.

ct_nurmarlissaa said...

Assallammualaikum....

lama kiter tak singgah....

rindu kat citarasa rinduan....

dengarnya dah sihat nyekkk allhammdulillah..semoga sentisa dlm keadaan baik...

Unknown said...

kella-
syukur, semakin sembuh..
senang hati kak terima hadiah tu,,
muaz oun dapat keluar esok,

thanks sbb setia bersama kak....i luv u


kak azie--
alhamdullilah..rezeki lagi..syukur...tapikan indah diri ini dgn kehadiran kak dan sahabat blogger,,,rasa di hargai dan dicintai

mama janet-
happylah..susu free 5 kotak..nie dapat telefon mudah alih dr telekom..yahoo.....

idalara--
salam ida, syukur...rezeki dari DIA...

PS: muaz minta mee teow..kalau dekat..ayu dah tolong hantarkan.....

kak ct--
waalaikumusalam
rindu kat kak ct...
terima kasih singgah sini...senang hati kak dan keluarga jua sihat semuanya..
thanks sudi singgah sini