CITARASA RINDUAN

Friday, February 1, 2013

February datang lagi


Salam penghulu hari sahabat alam mayaku... 
Cepatnya masa berlalu...
Seperti baru 1 january kini masuk 1 february.. Bulan yang penuh cuti umum. Mengharapkan bulan february tahun ini ada sedikit ruangku untuk berehat. Mana tahukan, Tiba-tiba En Zalie menaja ke pulau atau bercuti tepi pantai..
Syoknyaaa....


Menu sarapan epok-epok yang ku buat kemarin, ku frozenkan khas menanti kedatangan ibuabah dari kampung. Kebetulan hari ini appoiment ibu dengan pakar sakit puan. Seperti biasa ku menemankan ibu..
Moga kesihatan ibu semakin baik. Amin..


Ps:
Tiada jodoh bertentang mata dengan blogger kakcik Juariah. Kebetulan semalam Kakcik diJOhor, moga ada izinNYa satu hari nanti.
Buat beliau, moga perjalanan Kakcik selamat ke Kuala Lumpur.

10 ulasan:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

mesti dah tak perlu beli epok2 di kedai..

semoga perjalanan fdan urusan Ayu bersama ibu dipermudahkan hari ini..

Kakzakie said...

Banyak Ayu forzenkan ke? Atau memang Ayu jual di CR?

Appointment mak dibuat masa CR cuti taklah terkocoh-kacah hantar mak ke hospital.

Rai Ourkizuna said...

bestnya karipap..saya suka makan dan suka jugak buat..tapi masih fail.. nasib baik anak2 dan suami tak kisah makan karipap kurang jadi.. hehe..

Kniedaz said...

setiap pagi saya makan karipap sbg breakfast...saya hantu karipap hehehe..betul kan...tak terasa masa berjalan dah bulan februari

Rozita said...

sedapnya epok2... rajin ayu..

mamaDiana said...

epok-epok tu semacam karipap jgk npknya.., ye lah kan...kalau dpt bercuti dikepulauan memang sangat best !

eiela said...

nampak sedap tuh. terasa nak makan.

Nens Collection said...

sedappnyerrr...mesti sedapp!!

Zira Aziz said...

time flies..serius x terasa dh sebulan msk thn baru..

epok2 tu post mai ktn cket .. :P

senyumSOYA said...

akak ^^ nak resepi epok2 bley .

semoga
allah permudahkan kesihatan mak akak =) InsyaAllah