CITARASA RINDUAN

Thursday, August 4, 2011

Salam ramadhan yang ke 4

Assalamualaikum, alhamdullilah.. hari ini dah masuk hari yang ke 4 kita menjalani ibadat yang diwajibkan keatas kita yang beragama Islam…..
Rasanya dalam sejarahku, hidup dalam dunia blogging.. aku tiada kesempatan nak BW ke blog sahabat2 ku……..
Kalau ku kesuntukkan masa pun sebelum ini, aku pasti akan menjenguk beberapa blog yang update blog saing aku ping blog…tapi, buat masa ini keberbatasan aku mengziarahi kalian..
Mulanya, awal puasa aku dah ada hati nak bercuti sebulan untuk blogging.. tapi memandangkan blog merupakan terapiku meluahkan apa sahaja, ku batalkan hasratku..
Ku harap sahabatku memahami, maaf  jika ku tidak singgah dan komen ke blog kalian….




PS: perniagaan semalam, hari ke 2 beroperasi… ku sempat snap gambar semasa jam 3.45 petang dimana pelanggan belum singgah lagi….

21 ulasan:

Nur Hawa Mohd Zin said...

salam ramadhan sis....ramadhan awe kali ni penuh dugaan..dari segi kesihatan

eelobor said...

untung meniaga....masyuk....ikan bakar

Citarasa Rinduan said...

awe--
lebihkan minum air suam dik, cari air meneral ECPI di farmasi berdekatan.. insyallah.. sihat


eelobor--
alhamdullilah, periuk nasi daku.. SET!!!

Sis-Lin said...

salam 4 ramadhan juga bt ayu...
moga diberi kesihatan yg baik utk ayu teruskan tanggungjawab ayu...

dh cuti pose lum? wahahahahahhaa

Citarasa Rinduan said...

sis lin--
salam ramadhan jua utk sis,

hehehehe, nakal... syukur masih berpuasa....

cucu umie said...

it's okay sis..yg penting sis bhagia yer disamping keluarga and dapat menjalankan kerja dengan baik2 yer.. selamat berpose sis..

H.J said...

bnyok nego tuh..haha

missbby said...

salam ramadan ayu..syioknya dapat berniaga..mesti seronok kan..

Gee® said...

seronok berniaga bulan posa yer ayu... k.gee pernah juga jual biskut raya di pasaraya tp letih sgt, balik keje terus bertugas smpai 10 mlm bergilir dgn hb... yg tak bestnya tak dpt terawih...

Isteri Encek Bard said...

Salam ramadhan kak.. Alhamdulillah rezeki yang tak putus-putus... kak mesti best kan berniaga kat bazar ramadhan....

JunAina said...

salam ramadhan ayu...

berniaga si samping mencari keuntungan boleh rebut pahala...bercita2 jugak ingin menceburi perniagaan tp belum sampai masanya...

miloais said...

selamat meneruskan ibadah puasa ye ayu...
seronok tengok ayu berniaga makanan....:D

zaidah said...

banyak jugak juadah yang ayu jual...

bujal X said...

puding jagung ada tak akak?

Maya Mayana said...

Di sini faham..Selamat Berpuasa kak...

Daddy Ziyyad said...

Takpa, saya faham. Busy kan di bazar.

Saya balik JB esok. Insya Allah, kalau ada masa, teringin nak jenguk kedai Ayu di bazar. Di mana lokasi sebenarnya? Di bandar Kulai? Landmark kedai Ayu?

wahida said...

aku doakan bisnes ko masyuk sepanjang ramadhan ni...insyaAllah...

Mommy Fara said...

Semoga murah rezeki di bulan ramadhan.

P/S - Kat rumah asyik teringat Ayu yg meniaga. Mst byk untungkan?

Gen2Merah said...

selamat berpuasa ke empat ya kak ayu

gedek! said...

Eloknya!

Semua makanan di tutop rapi....

NadiRah said...

lme x singgh kat nad~
uhuk3