CITARASA RINDUAN

Saturday, August 27, 2011

26 Ramadhan Yang berkesan dihati...(kunjungan Keluarga terdekat)

Salam ramadhan ke 27 sahabatku……. Tiada ucapan yang dapat ku luahkan.. hanya perasaan gembira yang bercambah2 dihati ini.
Syukur, semalam kami sekeluarga menerima kedatangan adik perempuan MIL, 2 keluarga sebenarnya, dari Bandar Baru uda dan sekeluarga dari kampung yang sama dengan kami..
Malah ditambah dengan kehadiran mengejut adik iparku (SITI HAMIZAH JAMIL sekeluarga), seakan2. Iftar semalam adalah hari yang paling istimewa pada kami




Walau sekejap bersua.. ke3,3 keluarga ini pulang ke rumah masing2.. ianya membuatkan baki ramadhan 1432H diraikan dengan lebih meriah dan ceria sekali, Jauh berbeza dengan 25 ramadhan yang lepas.
Terima kasih kepada kedatangan mereka


  
 ***************
Menerima kunjungan dari adik perempuan dan adik lelaki dari kuala lumpur.. jua adalah saat paling berharga yang ku lalui semalam… Jam 10 malam, mereka selamat sampai ke LTSI.
Menunggu di ruang ketibaan ianya paling menyeronokkan sekali..
Lagilah dapat bersahur bersama adik beradik yang dah lama tak bersua…




PS: berhati2 kepada semua sahabat yang dalam perjalanan pulang ke halaman rumah.. semoga kalian selamat ke destinasi yang dituju.. berhenti sekiranya penat dan mengantuk, salam sayang dari Ayu Citarasa Rinduan


10 ulasan:

eqbalzack said...

alhamdulillah, selamat sampai eliza dan yang lain...hehe

Citarasa Rinduan said...

abang ee,
syukur....
jam 10 malam sampai..

Hariz said...

Saya baru sahaja smpai rumah 7 pagi tadi :)

Bersahur dlm bas~

insan_marhaen said...

wah.. nestnyer puasa ramai-ramai ye.

cucu umie said...

alhamdulilah mmg best kumpul ramai2kan..kat umah nie semua dah blik dah..heheh apa lg kerja2 membersih rumah telah bermula.. tpy ayie mengular sat..hehehe

Nur-nba said...

Salam.. Selamat Hari Raya Aidilfitri buat Ayu sekeluarga.. Memang seronok bila dapat berkumpul sesama ahli keluarga..

Sekamar Rindu said...

salam..

kak selamat hari raya...maaf zahir dan batin..

Cikgu Tie said...

Bila dapat berkumpul ramai-ramai macam tu memanglah best sangat...

alinac lover said...

SRONOK JE KAN KAK~

Yasminhamid said...

bestkan berbuka ramai2.. saya pun hari ni berpeluang berbuka bersama keluarga..