CITARASA RINDUAN

Saturday, August 6, 2011

Masa untuk apa??

19 ulasan:

cucu umie said...

kad raya ker sis..awl lg lh sis.. hehe

psstt, dulu mase kecik2 saje sis malu..skrng beso dh xmalu pon..dh dua puluh tahun dh boleh pinang anak orng pon.. ecehhh tpy still belom boleh..haha

Citarasa Rinduan said...

ayie--
hehehhe... rindu bonda, kena post awal2 dik... hehehhehe

PS: ehem!!! buat kak senyum sorang2

Mas said...

cantikk kad raya tu..
untuk mak ayah ayu yerk....
mas lama dah tak pegang kad raya....he..he..

Along Maklong said...

ayu...

nak pos kemana kad raya tu..
maklong dah lama tak hantar dan tak terima kad raya ni..

tunggu ayu hantar untuk maklonglah..:)

delarocha said...

sms je

nyanyisunyi said...

Assalam Ayu syg..
lamanya kak ida tk singgah sini..sibuk sgt kebelakangan ni...mudah2an ayu dn family sihat2 semuanya ye..dan mudah2an rezeki bertambah2 di bulan Ramadhan ini...

kad raya...dah bertahun tk pos dn tk dpt kad raya..bnyk terima SMS je..:)

ainnoraini said...

lame tak dpt kad raya...
dulu2 mase zaman sekolah suke himpun kad raya yg kawan2 bagi..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

kena pos awal biar cpt sampai kan sis

dieya said...

lamanya tak tengok org hantar kad raya yg kertas gitu. teringat zaman sekolah, hantar kad raya kat kawan2. kad raya seposean yg sekeping je mcm poskad..hihihi

eelobor said...

mana kad raya untuk aku kak???

IMANSHAH said...

xsempat lagi nak carik kad raya

Cik Ecah said...

dulu pernah bg kad raya beso kat mak~~~

hanez said...

salam, kat kekawan bg kad raya maya je..

NadiRah said...

hntrlah kat nad~
huk3

bace ni kak.. ^^

http://dirahpunyerblog.blogspot.com/2011/08/ucapan-tahniah-buat-kami.html

insan_marhaen said...

IM pun tengah fikir ni...nak hantar ke tak..nak hantar ke tak....nak hantar ke tak?

Setem 50 sen khabarnya...

Miss Mirror said...

Akak rasa tahun ni akak akan cuma dpt sekeping kad raya je.. itu pun dr pihak insuran.. sadis kan Ayu? :D Hehe.. sebenarnya bukan apa, family akak akan cuma antar kad raya FB je.

~izan~ said...

bila klik entry akak ni baru teringat pesanan yg akak sms ari tu hehe..

kad raya lagi feel drpd cara2 yg lain sbb bley belek2 tnpa jemu n simpan lama2 buat kenangan =)

ieda said...

salam ayu
dah lama x pegang kad raya .. skrg nie dah jarang nampak sbb semua bersms huhuh winduu jugak

Mommy Fara said...

Kenangan lampau mengusik jiwa. Saya dah lama tak dpt kiriman kad raya.