CITARASA RINDUAN

Monday, August 1, 2011

Mohon Kemaafan~ SALAM RAMADHAN~

Assalamualaikum, salam ramadan ku ucapakan khas utk sesiapa yang mengenali diriku…
Terima kasih atas ucapan dan sms yang ku terima menjelang 1 ramadhan, gembira hati ini dengan persahabatan kalian…
Untuk sahabatku, ku mohon andai sepanjang persahabatan yang terjalin ada kiranya daku terkasar bahasa penulisanku terhadap kalian..
PS: juadah sahur pada 1 ramadan, hanya ikan bawal goreng dan kentang,soon hoon masak air… Harap2 juadah ini kenalah untuk selera kami sklrg..Selamat malam..

30 ulasan:

Areef Ibn Naim said...

salam,

nak tumpang sahur sekali boleh? hehehe...

sy pun sama ye kak, mg kita semua dpt menjalani ibadah puasa ni dgn baik, amiin...

Areef Ibn Naim said...

saya hadiahkan e-card tu kat akak, amiklah klu sudi :)

cucu umie said...

ayie hari nie sahur dekat mamak dengan mber2..hehe xadlh sis..kejap lagi balik rumah and sahur..selamat menyambut ramadhan sis

nanakimie said...

slamat berpuasa sis:)

Citarasa Rinduan said...

cikgu azreef--
sama2 cikgu.. ayu hargai..ingat nak kumpul juga kad2 dari kawan2 alam maya.. nak tepek 1 entry...
terima kasih ya...salam ramdhan utk cikgu jua

ayie--
hehehhe.. nakal adikku nie....
salam ramadhan ya dik

nanakimie--
slmat berpuasa jua utk kamu

ainnoraini said...

selamat berposa ayu..maaf ye kalau ade tersilap ayat disepanjang perkenalan kite dialam maya ni ye.

semoga segala amalan kite diberkati oleh allah dibulan yg mulia ini..

Izan Ishak said...

selamat berpuasa n bersahur buat ayu n famili..

mmg sahur ni lauk yg simple2 je yg sedap pun.

Mamamya said...

selamat b'puasa n b'sahur utk ayu.....

Lelord said...

selamat berpuasa ayu..maaf salah silap terlanjur kata yek

insan_marhaen said...

IM pun suka makan soon hoon..

gedek! said...

Selamat berpuasa, babe!

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

selamat menyambut ramadhan kak =)

Jamiel said...

selamat berpuasa..

Cik Sara said...

Salam Ramadhan Kak Ayu~
Selamat menjalani ibadah puasa di samping keluarga tersayang..
('o,')

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum ayu... Selamat berpuasa...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Ayu takde salah apa2 dgn Akak.. so, takde apa yg perlu dimaafkan.

Soon on masak air tu mmg sedap ketika bersahur. Jgn lupa seteguk air manis/susu utk tenaga sepanjang hari.

ejaescobart said...

Eja pun mohon maaf kalau ada salah silap bahasa @ terkasar bahasa semasa dok komen dalam blog Ayu ni...


selamat berpuasa!

Yasminhamid said...

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN UNTUK KAK AYU SEKELUARGA JUGA.. SAYA PUN AMPUN DAN MAAF SEKIRANYA ADA KOMEN YANG MENYINGGUNG PERASAAN,,

LiFe KaMi said...

selamat menunaikan ibadah puasa,
semoga ibadah puasa pada kali ini lebih baik dari sebelumnya,
Kejarlah pahala yang berlipat kali ganda yang telah dijanjikan oleh Allah SWT..:)

azian said...

azian dtg tgok akak kat sayong ni hah...hehehe

Isteri Encek Bard said...

Selamat berpuasa K. Ayu, Maaf dipinta andai ada tersalah kata dari IEB yang membuat K. Ayu terluka

Ummi said...

Assalamualaikum Ayu, Selamat Menyambut Ramadhan al Mubarak dan selamat menjalani ibadah puasa, moga Ayu dan keluarga sentiasa sihat walafiat hendaknya...Akak mohon maaf andainya ada terlanjur bicara, terguris rasa sepanjang kita saling mengenali.... ^_^

Mak Su said...

salam ramadan, maaf zahir batin. jom ke blog maksu tgk nama pemenang :D

azila said...

Salam Ramadhan Ayu, mohon maaf dr kami sekiranya ader terkasar bahasa..zla lg ringkas menunya, ayam goreng kunyit dan kari ikan yg mak mertua sedekahkan jer..heheh

abu idris said...

arrayah.info - Kerana Kuasa, Tiada Kesatuan Permulaan Puasa Bagi Umat Islam

Cik Ecah said...

selamat berpuasa k.ayu :)
smg mendapat berkat di bulan yg penuh barakah ini....
Amin...

ieda said...

salam al mubarak ayu ! .. semoga bulan yg mulia ini kita dapat memperbanyakkan amalan kita kan ayu .. masak ape sahur tadi ?? :)

Mommy Fara said...

Alhamdulillah. Juadah yg Ayu sediakan tu, klu diingat ms tengahari nanti (kemuncak perut berkeroncong), mst bt org terpk nak mkn ms berbuka t tau! Heheheheheh!

Selamat berpuasa!

bujal X said...

salam ramadhan kak!

norinaomar said...

selaamat berpuasa kak ayu..sama-samalah kita meningkatkan ibadah kita kerana Allah..