CITARASA RINDUAN

Friday, August 12, 2011

Fida & Mamat (Sepah) Mengaku Kawan Rapat

KUALA LUMPUR: Pelakon Fida Ibrahim dan pelawak Mamat (Sepah) mengaku mempunyai hubungan rapat antara satu sama lain.
Fida ketika ditemui di majlis rakaman program Melodi Raya di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) akui menyenangi sikap Mamat yang lebih mementingkan keluarga dalam hidupnya.
"Saya dan Mamat berkawan rapat hampir enam bulan lalu. Saya suka berkawan dengannya setelah melihat banyak keistimewaan dalam dirinya.
"Antara ramai artis lelaki, saya tertarik dengan cara dia menandatangani autograf kepada peminat dengan menggunakan tulisan jawi dan selepas memenangi Maharaja Lawak baru-baru ini, dia terus pulang ke kampung untuk bertemu keluarga berbanding mengutamakan orang lain.
"Jadi, kualiti yang ada itu membuatkan saya selesa untuk berkawan dengannya, namun hubungan kami masih baru untuk mengatakan kami bercinta atau tidak," jelas Fida.
Menurutnya, hubungan mereka mula mesra selepas kerap kali bertemu untuk menjayakan promosi filem “Man Sewel Datang KL” pada bulan Mac tahun ini.
"Saya tak nafikan, sejak dari itu kami pernah keluar bersama-sama tetapi ditemani oleh pembantu peribadi masing-masing.
"Kami juga sering berhubung melalui BlackBerry Messenger (BBM). Saya serius berkawan dengannya cuma tentang jodoh kita belum tahu," ujar Fida.
Sebelum ini, Fida akui pernah berkawan dengan Zizan (Raja Lawak). Ditanya sama ada kriteria lelaki pilihannya adalah seorang yang kelakar, jelas Fida: "Saya suka pelawak kerana seronok berkawan dengan mereka yang kadangkala berbeza karakter di luar berbanding yang kita tengok di televisyen."

PS”, sebenarnya ada baca di FB Cik Meen tentang hubungan mamat dengan Fida.. apa2pun kita doakan yang terbaik untuk mereka. kredit to mstar online

6 ulasan:

Siti Nadzirah Zakariah said...

komen lari tajuk. blog dah berubah ! comel sangat. sorry sesangat baru ade kesempatan bw sini. rindu !!

Bigdaddyz said...

biarkan lah ...orang sudah suka...

NadiRah said...

wah akak..
gossip2 skang..hhihihii.. ^^

Yan said...

doakan the best je lah kan..

Yana Shaiful said...

Salam Kak Ayu..

terkejut td msk sini, igt salah umah dh..cantik langsir baru nii hehee..
waah akak..dh bergossip skg nii.. pe2pun moga berkekalan je laa utk dorang kan :=)

cikgu isza said...

saya pun sain dalam jawi juga.. kenapa tiada artis yang jatuh hati erk?
:D