CITARASA RINDUAN

Monday, August 8, 2011

Tahniah Ben dan Zla..


Tahniah ku ucapakan untuk my sifu dalam dunia blog  iaitu BEN ASHAARI dan sahabatku AZILA, dengan entry yang ini dan yang itu.. membuatkan aku sangat2 terharu…
Akhirnya penantian mereka dimakbulkan olehNYA, amin….


14 ulasan:

JaJa'Z said...

happy for them too.....wpun dlm diri ni ada juga secalit rasa cemburu...

Citarasa Rinduan said...

jaja--
ayu dah berapa hari tak BW, lepas sahur on pc..
Ya Allah.. sangat2 suka dengan pengkhabaran itu..

Tahniah untuk mereka berdua...
Insyallah.. ayu doakan untuk jaja dan ayu jua ya..
amin....

eelobor said...

tahniah juga untuk mereka.... rezeki semua telah di tetapkan-Nya

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
maha suci Allah. tumpang gembira dengan sahabat2 yang di kenali..

Cik Sara said...

Kak Zila comel je orangnya.. Kalau perut dah besar nanti pun mesti tak nampak sangatkan kak? hehehe...

Tahniah untuk mereka berdua..

Citarasa Rinduan said...

sara--
kak tunggu awak n geng sunnah nik pelamin...
heheheh

Mas said...

tahniah untuk ben dan isteri...

azila said...

ayu..tq sgt2 atas entri khas ni.terharuuuuuuu

sara:xnampak?tp skang mcm boncitt dahni..br brp minggu..heheh

Niena Pengembara Ilahi said...

hehehe tahniah jugak buat mereka :D Alhamdulillah.. rezeki bulan pose kan akak :D

NadiRah said...

mst nnt bby comel mcm kak zla kan3?? ^^

Melur Jelita said...

Alhamdulillah..tahniah untuk mereka berdua..semoga mendapat anak yang soleh

insan_marhaen said...

Tahniah buat Ben. CR?

ieda said...

haaa nanti ieda nak terjah :)

alinac lover said...

tahniah utk dorg :)