CITARASA RINDUAN

Wednesday, August 3, 2011

Wordless Wednesday (Part 7) ~Rehat dahulu....zzzz~

23 ulasan:

Mommy Fara said...

Wow! Tgk bhn2 mentah nie je dah membayangkan keletihan.

Kakzakie said...

Tunjuk perencah nak masak petang ini ye Ayu... Oklah ZZzzz dulu lepas ini singseng lengan tak cukup tangan...:)

Rozita said...

wah... banyaknya... letih je tengok... belum buat lagi..

Sekamar Rindu said...

salam....

kak ..dah bangun dah ke..??

Isteri Encek Bard said...

preparation tuk memasak yer kak

Wanieyra said...

Banyaknya!!!! ada pembantu ke kak?

cucu umie said...

jom masak cept2 sis..

btw, sis nak suh ayie btkan templeteskan..nty inbox dekt fb ayie warna apa yg sis nak..background mcm maner.. nk letk gmbo kedai sis x?? kalo nk boleh shje..

Kalamhati said...

huhu mesti letihkan ayu..
tp akak tau ayu bionic woman!

Daddy Ziyyad said...

ayu pakai berapa tukang masak?

kella said...

kak ayu! kita nak join akak punya bazaar ramadhan lah boleh?? =)

miloais said...

banyaknya bekas!

mama tims said...

ayu...wah byk bhn2 nih..org meniaga mesti penatkan..

sarah-najwan said...

akak pom nk ZzZzzzzzzz....

Yasminhamid said...

banyaknya bahan ... prepare untuk berniaga ptg ni yer?

Cik Ecah said...

bahan masak memasakkk meriahhhnyer k.ayuu!

ibuintan said...

Ayu menjual kat bazar ramadhan mana?

gadisBunga said...

selamat berbuka puasa kak ayu... :)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhhh nak masak apa tu byknya bahan bahan dah disediakan.. selamat berpuasa ye dik =)

eelobor said...

rehat cukup2...malam nie gi teraweh

insan_marhaen said...

Boleh tersandar IM di buatnya.

H.J said...

yang ni nampak sibuk giler ni..hehe

NadiRah said...

mst penat kan kak...
nad tlong jual je..
x terlibat proses buat murtabak kat bazaar tu..huhu

~izan~ said...

memang patot akak rehat sebentar...