CITARASA RINDUAN

Wednesday, August 10, 2011

Wordless Wednesday (Part 8)


42 ulasan:

IMANSHAH said...

Salam Ayu

Tu ayor apa tu, jangan tayang makanaan bulan pose, nanti ngamuk plak blogger (depa dok wat entri kata kita tak hormat ramadhan sebab tayang makan dan minum)..selamat berpuasa

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

auww!!!

TERGODA iman org dlm pantang kak..hik3

NadiRah said...

amboi akak..
naseb bek baru pas sahur..huhu

H.J said...

buat sahur ke cheq sue..aha

diana said...

air apa tu??

Sunah Sakura said...

oh sedapnyeeee sejenis makanan itu wahai kak ayuu~~

apekahhh itu? puding ke?

pCL [p@kcikLie] said...

air ape tu ayu...manis ke masam ?

Qaseh said...

hmmm..menariknya, air apa ni?

fiq. said...

perrggghhhh

miloais said...

pepagi nampka gambo ais...
menyegarkan mata...

zaidah said...

lega dikala berbuka

Gee® said...

sweet...

Gee® said...

letih yer...

Sis-Lin said...

uiiiii air asam boi ka tu?????
ke air longannnn?

sedap sejuk nyamannnnnnnnnn

Kakzakie said...

Kena cari petang ni di bazar...:)

Sharifah Nadzarah said...

DAHAGA...

Maya Mayana said...

Selamat Berpuasa kak,busy ye di BARAM? jaga diri okay :D

cucu umie said...

ini air bila sis..semalam waktu berbuka ker??

dwaty said...

tembikai laici????

Zulfahmi Abidin said...

alahai..kakk. sedapnye kakk..fahmie nak kakkk. plz kakk. dahaga nie..

Mommy Fara said...

Wow! Air tu menawan kalbu!

Mas said...

air apa tu ayu....
sedapppnya tengokk...

kella said...

gulp!!

Syue Mustafa said...

Menggugat iman di bulan pose........

cik cek said...

Emmmm....nyamannya....sejuk je masuk kat tekak ni...:)

Kalamhati said...

Sajeee jeee ayuuu niiiii...hehe

maszmadi said...

mboi3.....

cik cek said...

Ayuuuu...

Kak Cek dtg bwk Kuih Tako ni....he he ..mesti masa Ayu singgah tadi ngape pulak entry kak cek ni kosong je kan...pengan bulan posa la kot...
Mood baru nak dtg...baru je nak mula mengetuk key pad...tup2 terclick publish...he he...

p/s...sedap kuih tako ni...

ieda said...

ahaaaaaaaaaaaa x pocheeeeeee ! ekekek

eiela said...

juice apa nih kak, tembikai ke.. hehe tak tergugat pun sebab memang tak minum ais. hihi

Amy Syaquena said...

Tergoda nie kak cam ner...

cik pulau said...

menu berbuka ke ni kak..^^,

logorithm said...

Air Ribena + buah nanas + buah anggur?

CT NoArIzAh ArIs said...

Air apa tu yea ??

Yana Shaiful said...

Salam Kak ayu..air apa tu kak.. sejuk je tekak ni nengoknya dari kejauhan..:=)

siti murni said...

air apa tu ayu..?
nasib baik dah dekat waktu berbuka....hee...:)
terliur den..

ibuintan said...

ayuuuuuu.. nasib baik dah berbuka

Niena Pengembara Ilahi said...

nasib baik tgk lps bukak pose hehe

Nur-nba said...

Salam.. Hi Ayu, apa khabar?? Wah sedapnya air ni.. Air apa tu?

azieazah said...

Salam AYUUUUUUUUUU...!

adakah itu segelas dua posen? hahahahaha!


Ramadhan: Keriuhan Itu Sebenarnya Sering Dirindu Aku...

Yasminhamid said...

nyaman nya.. air apa tu?

gadisBunga said...

ahhhhh...nyamannnnnn......