CITARASA RINDUAN

Tuesday, August 9, 2011

Komen~Hide~


Selamat malam sahabatku.
Kuucapkan terima kasih atas segala doa dan nasihat sahabat-sahabatku yang sentiasa menyokong blog citarasa rinduan..
Bagiku berblog ini sebagai tempat terapiku dikala aku yang sentiasa sibuk dengan diri sendiri dan kehidupanku meluahkan dan bertukar2 fikiran dengan anda..
Sebelum ini disetiap entryku, ku sediakan komen dalam bentuk pop yang memaparkan komen2 anda, jadi, segala komen anda setiap kali anda taip akan terus terpapar..
Setelah ku fikirkan sedalam-dalamnya, molek jika ku ubah ruang komen kepada hide.. harap kalian memahami. Tiada masalah yang timbul sebenarnya, sekurangnya kalian tahu samada aku berada di alam maya atau tidak..

PS: terharu kerana anda sering singgah ke blog yang biasa2 ini, namun ku tak dapat balas komen anda, maaf dipinta..

14 ulasan:

cucu umie said...

it's okay sis..yg pntg sis dpt selsaikan kerja sis dgn baik yer,.. incya-Allah ad mase nty jalan2 lh..

Citarasa Rinduan said...

ayie--
terima kasih ya dik....

Huszaini said...

Ermm... mungkin ada isu sensitif or lebih senang kawal komen2 tu.. bagus gak tu... tapi saya malas laa nak cek n approve satu2 hehehe...

peachippo said...

nah cube komen laa selepas diubah kan...
okei je,,senang..selamat malam .:)

Bigdaddyz said...

Tak kisah asalkan mudah ...

insan_marhaen said...

Hide n seek, komen tetap komen. yang positif jadikan motivasi. yang negatif jadikan inspirasi.

NadiRah said...

oh...
okay2... ^^

Gen2Merah said...

betul tu kak.. yang penting kami faham bila masa akak akan sibuk dengan kerja dan layanan famili.. all the best ya kak ayu

Citarasa Rinduan said...

papa kembar 3--
saya mencuba, mana tau cara saya berblogging ala2 kurang mesra, sekarang saya ubah pada bentuk komen seperti ini..
semoga kawan2 selesa

peachippo--
heheheh...
thanks singgah sini.

papa kembar--
betul2......

LM--
sumber inspirasi untuk ayu berblog. Walau sibuk dgn rutin khidupan dan menjaga ibu suri, tetap berblog.. tahniah IM

nad--
muah2.........

cikgu--
thanks dik memahami

ieda said...

ieda x paham sgt lah ayu .. ayu hide yg mana ... ermm apa2 pun semoga lancar rutin harian ayu ya :)

Mommy Fara said...

Ala....perkara kecik je Ayu! Hehehe...

tun_telani said...

hihi.... xpaham jugak..

=) senyum je kt kak ayu ^^

Rozita said...

cuba komen ni.. x de masalah ayu..ok je..
nak tanya pasal pes mee bandung la ayu.. bape ayu jual ye? bln puasa ni ada tak?

Aku Ibu Muda said...

mana2 pon buleh kak ayu :)