CITARASA RINDUAN

Wednesday, August 17, 2011

Wordless Wednesday (Part 9) Nuzul Al Quran



Salam ramadhan ke 17, bersamaan hari Nuzul Al Quran.. Ibu Negara bercuti,. Tidak di Johor.. sama2 kita memperbanyakkan bacaan ayat2 suci Al Quran Nur Karim.. Semoga amalan ini dipupuk buat bacaan harian  kita...

30 ulasan:

missbby said...

Salam Nuzul Alquran jugak..

Citarasa Rinduan said...

miss--
semoga kita tidak dalam tergolong dr orang2 y kerugian...
Amin..

H.J said...

sini cuti..ehe..header baru ke kak??

Citarasa Rinduan said...

Hai H.J--
rehat betul2 ya dik, tak shopping ker?
blog nie hasil edit dr blogger azrin rahim

ibundo said...

selamat beribadah, ayu..

Citarasa Rinduan said...

terima kasih ibundo

kakcik said...

KL tak cuti, Ayu. Selangor cuti hari ini, jawabnya KL akan 'sesak giler'!

Yan said...

Malaysia tak cuti Ayu.. Certain negeri je. Selangor cuti. KL tak..

~ yus ~ said...

Salam kenal ayu dan salam Nuzul Al-Quran...

Saya di Johor tak cuti, anak2 tetap sekolah...:)

Isteri Encek Bard said...

putrajaya tak cuti pon

wahida said...

KL tak cuti pun...huhu...

header baru ye noks? cute...

miloais said...

KL tak cuti lah ayu...
negeri2 yg cuti : selangor - perak - kelantan -terengganu - pahang - penang - perlis

mama tims said...

header sgt cantek ayu..jeles nih..

NadiRah said...

InsyaAllah..
sini cuti..tp nad x cuti..bazaar tetsp beroperasi..huhuhu

eelobor said...

ibu negara tak cuti, selangor jer cuti

CT NoArIzAh ArIs said...

Salam nuzul Al-Quran buat ayu semoga ia menjadi pendamping utk menyuluh kita di alam barzakh nanti.

tun_telani said...

kt sarawak pun x cuti kak.. semoga amalan dibulan Ramadhan berpanjangan ke bulan2 selepasnya, iA.

gadisBunga said...

saya pun tak cuti! :D

cikgu isza said...

jom jadikan amalan..

Kalamhati said...

Al-Quran di hati..jadikan ia panduan dan amalan hidup kita

diana said...

salam nuzul al quran dan selamat bercuti pada yang bercuti..:)

BLADE EDGE said...

dpt la jugak rehat sehari...

Syafiq Rosli said...

selamat hari nuzul alquran sis

IMANSHAH said...

saya cuti..alhamdulillah, malam ni malam ke 18

Daddy Ziyyad said...

Salam Nuzul Al Quran ....moga kita sama sama tingkatkan bacaan Al Quran kita

mamaNoriz said...

tak best la johor tak cuti kan kak...

tapi takpelah, yg penting kita rasa semangat Nuzul Quran tu :)

Dearie Pearls said...

cuti kat sini. tadi jenjalan kat kompleks... jammed jalan. hehehe..

Bigdaddyz said...

duduk rumah tak sanggup jalan2...org ramai sangat....

hanez said...

salam, sgor cuti tapi jln jem gak..

Papa Mifz said...

Papa mifz kojo hari nih....walaupun Selangor cuti...

Salam Nuzul Al Quran yer...