CITARASA RINDUAN

Saturday, August 13, 2011

Yusry dan Lisa Surihani naik pelamin tahun 2012

Ucapan tahniah ku ucapkan khas untuk pasangan Liza dan Yusri.. semoga jodoh mereka berkekalan..
Yusry (kiri) dan Lisa Surihani
Ku kongsi berita gembira di FB ku.. macam2 respon dari kawan2 termasuklah adik lelaki dan sepupu lelakiku.. semuanya turut terkejut dengan berita tersebut.. ada yang minat dengan lisa yang sangat comel turut terkejut dengan berita ini.
Tak apalah, walau usia yusri berbeza jauh dgn lisa asalkan mereka bahagia…

Jom, klik sini untuk berita selanjutnya

18 ulasan:

tun_telani said...

wahh.. ye ke.. congratz utk yusri n lisa surihani
ps: cantik umah baru =) lambat sket tun nih.. arini bz, x sempat nk duk lama2 dgn lappy..

Citarasa Rinduan said...

tun--
kak pun BW ke blog kawan2 yang ping blog sama ngan kak...
tak sempat nak BW lama2..
sibuk dgn perniagaan

dik...
blogger azrin rahim yang edit blog sis..
suka sangat.. ceria kan>

siti murni said...

jodoh pertemuan di tangan tuhan...

apa2 pun tahniah kat diorang....:)

kasih suci said...

eh betul ke lisa dengan yusry? cam tak sesuai jek..huhuhu....x suke...

cikgu isza said...

kalau dah jodoh..
harapnya berkekalan..

H.J said...

hari tu ingat jodoh lisa ni nga HJ..aha

Cheq Sue said...

piwittt...ingat salah rumah dah tadi... cat rumah baru ye nak raya dah ni... kalau betul la cite tu... tumpang gembira la

Zul Fattah said...

bukan yusri ni ada penyakit ke?

Kalamhati said...

moga berbahagia la deme ni hendaknya..amin

Mas said...

pasangan yang amat secocok sekali..
tahniah untuk kedua2nya....
moga berbahagia hendaknya....

ainnoraini said...

harap2 kali ni berkekalan la ye..

mmg pasangan yg same cantik pun dia dua org nikan..

ejaescobart said...

cantik nye rumah baru... siap kaler wane wani lagi... ni hiasan sempena raya kali ni ke?

Nur Hawa Mohd Zin said...

salam kak ayu...

lama tak singgah sini dah bertukar langsir rupanya...semoga perkahwinan yusry kali ni kekal..awe lebih suka lisa dengan sahiezy sam (entah betul ke tak eja namanya ni) tapi kalu dah jodoh tak ke mana..doakan terbaik

Sunah Sakura said...

ameennnn.....

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Wah Ayu - "rumah" cat baru nampak? Nice..

Yusry dan Lisa tu? Biar betul.. tp akak mmg setuju sgt... sama cantik n sama padan. Moga cepat2lah kawin - klu dpt anak mesti cun giler.

IMANSHAH said...

asek org je kan nak naik pelamin..hu hu

insan_marhaen said...

Apa-apa pun muga kekal hidup bersama macam IM dan ibu_suri..he..he..

cik pulau said...

moga berkekalan.....

baru tau neh.. hahahaa