CITARASA RINDUAN

Friday, March 15, 2013

Bismillah......

Salam penghulu pagi sahabat alam mayaku, ku memohon 10 jari kerana sudah lama menyepikan diri
Agak kekok bila lama tak update blog. In shaa Allah... ku akan kembali aktif berblog seperti dahulu.
Izinkan aku mencuri masa untuk mengziarahi blog sahabat yang lain.




Alhamdullilah.. akhir-akhir ini rezekiku tidak pernah putus dariNya. Syukur Ya Allah...
Sarapan pagi ini, sarapan korang apa pula? Sekejap lagi hendak ke tanah perkuburan, al fatihah buat arwah mertua. Seminggu lagi genap 2 tahun Allahyarham Hamis B Abu ke rahmatullah. Moga rohnya dicucuri rahmat

15 ulasan:

azieazah said...

Salam dindaku AYU.
Lama sungguh tidak dapat bermesra di sini.

Ohhh pandainya dia meroti. Tentu puas makan. Nak ngendeng, jauh pula.. hehehe

Take care AYU.

azieazah said...

Salam dindaku AYU.
Lama sungguh tidak dapat bermesra di sini.

Ohhh pandainya dia meroti. Tentu puas makan. Nak ngendeng, jauh pula.. hehehe

Take care AYU.

My Little Diary said...

alhamdulillah, salam jumaat semoga kita semua diberkati Allah swt

al-fatihah buat mertua

ArMie said...

salam, ayu....
lama tak dengar perkhabaran. semoga semuanya ok disana.

al-fatihah buat arwah mertua.

TAKE CARE!

Fadilah Aziz said...

salam kak ayu...sedapnya roti tu semua..yg roti telur tu paling terliur rupanya:)

Munnafendy said...

hi kak ayu! sy tgh mkn donut ni...hehehehe

nens cellection said...

sedapnyer..mcm2 jenis masakan akak pandai buat kan..best2!

Ratu Hatiku said...

Lama x dgr cerita.. selamat kembali bersiaran :D
Al Fatihah semoga rohnya ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.. Amin

JunAina said...

Tengok Ayu masak2 terasa cam berkobar2 je nak masak esok...:)

anyss said...

Assalamualaikum,
nyummmm! nyummmm!
kalau CR berada di bangi -----> tiap hari daku menjengah hu huhuhu

faraherda.razalan said...

Amboi Ayu, sarap omputih tu....ctk je pinggan. Heheheheh!

mama maman aka yana said...

oh.. lama sudah rupanya sahabatku mendiamkan diri dlm blog.. kiki

sori la ayu.. sebenarnya aku rindu..:)

aDisH.sHidA said...

ayuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu rindu bicara kamu di sini

umi alya said...

lamanya ayu menyepi.............

Sunah Sakura said...

comeynyaaaaa roti bawah sekali ada telur tu!