CITARASA RINDUAN

Monday, June 3, 2013

Jangan bohong!

Konon derhaka resepi kek kepada muffin, alasannya sebab bila minta umai ke dapur untuk bantuku buat kerja2 dapur. Aku perlu pandai berkata2 kononnya daku buatkan muffin untuknya, walahemah daku nak buat kek pisang atas permintaan En Zalie

Dan akibatnya? sila tabah ya kaum ibu..  dah bohong pada anak. Terimalah padahnya. Kalau kek pasti hasilnya kek...


ps; mujur hanya 6 biji muffin derhaka. seloyang kek pisang sudah dimakan oleh En Zalie

pss; peringatan pada diri sendiri, JANGAN BOHONG!

11 ulasan:

Rai Ourkizuna said...

hahaha..tulah kata orang..

JunAina said...

Nasib baik anak belum faham beza muffin dan kek, kalau tak mau diungkitnya...hahhaa...

norhidana miswan said...

heheheh tp kire ok je tuh kak, len2kali bt lah muffin banyak2 utk umai ek

Hujan Petang said...

Kekadang saya terpaksa berbohong kepada ibu_suri demi kebaikan bersama.. ok Kan?

Kakzakie said...

Ala... bentan pun kalau tak mentah masih sedap dimakan. Umai mesti ketawa terkekeh-kekeh:)

Lydia Miza said...

Selamat umai x tanya kenapa muffin dia tak menggunung tp meleper, janji sodap. Kek lg sedap
Kot, halus sket

Zul Fattah said...

salam..
kek derhaka? haha.. tu la, jgan menipu kak.. kesian kat anak.. kek muffin yg jd mangsa..

blog usang said...

kek yg sedapp tur..:)

Norzila Zakaria said...

heheehe.xpe jadik kita kasi goreng jd cekodok pun sodap..

Munnafendy said...

ha tu la..tp still boleh mkn kn??

aDisH.sHidA said...

kecian umai