CITARASA RINDUAN

Thursday, July 11, 2013

Kerepek Rembow Kerepek Raya 2013

Siapa duduk area Bandar Baru Bangi, kajang, Bandar Seri Putra atau Nilai? Sila angkat tangan, Bahahhahaha.. Lawak 2 Ramadhan kah?, Eh bukannnn. Ini serius tau, Raya kan nak dekat. Pastilah korang sedang merancang untuk mencari keperluan lebaran nanti kann...

Mai sini daku nak habaq, Buat makluman korang pelbgai jenis kerepek telah kembali menyerang KEMBALI ke kawasan anda. Tu diaaaa... siapa yang pernah beli pasti tau keranggupan, kesedapan dan ke'kriuk-kriuk'kan rasanya..




(tetiba air liur aku meleleq..eik!!)

Hanya telefon atau sms ke nombor 0122459477 kerepek Rembow Raya 2013 akan sampai ke tangan anda, tempahan akhir pada 1 ogos 2013 ya. Lepas tu daku tak tau kalau korang terlepas peluang untuk membuat tempahan, maklumlah kerepek Rembow nie sangat meletop tau....

Jommm order ramai-ramai, sila ke FaceBook KEREPEK REMBOW RAYA 2013
Foto


15 ulasan:

zino said...

Tu dia.....

rinduan citarasa said...

@abah Zino:
Kannnnnnn.. Kerepek2 tu sngat menyelerakan

suri solehah said...

wah ayu..ada promo krepek kat sini leh akak jenguk jap lagi..tgk kerepek teringat kenangan tinggal di banting..banyak kilang krepek n murah2 je...tq share ayu

norhidana miswan said...

amboi siap promosi lg, terliur nengok kepek2 tu sedap bile krup krap....
wah2 lawa dh blog akak skrg nih... header baru, rupe baru... cantik

azieazah said...

Saya peminat Kepek Pisang masin!

Jemarisuri said...

tu dia..kerepek pun femes time raya kan ayu....hehe..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Perghh menggoda betul kerepek Ayu tu ... harga tu termasuk harga pos ke Ayu ?

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

suka kunyah kerepek!

JunAina said...

Masih tetap jadi pilihan utama di hari raya, nak2 org Johor.

MystoryPic said...

haihh... terliur nya

Kniedaz said...

sedap tu

anyss said...

Assalamualaikum,
Terima kasih, Ayu...terharunya!
Hilang sudah kata-kata

Murni Alfathunnisa said...

sabo aje lah mandang gambo kerepek di siang hari. ni biz anyss eh...

uish....sama dengan kak azie..suka kepek pisang masin!

faraherda.razalan said...

Eh? Popia sira sambal ke tu ayu?

Lydia Miza said...

Amboiii kerepek pun kelihatan menggoda bln posa ni