CITARASA RINDUAN

Tuesday, April 12, 2011

Perginya seorang lelaki yang amat ku cintai


Assalamualaikum..salam sejahtera...

Fikiran masih keliru, air mata masih mengalir tanpa henti....yer aku harus tabah, aku harus terima hakikat yang sebenar. 8 tahun tinggal bersama arwah, tiada beza antara ayah kandung atau ayah mertua

Salam takziah untuk abah tercinta, semoga Arwah Hamis Bin Hj Abu ditempatkan kedalam golongan orang-orang yang beriman..Al Fatihah

PS:Arwah abah (FIL) menghembuskan nafasnya terakhir pada jam 8.35 pagi pada 12 April 2011, dipangkuan En Zalie, MIL dan aku....Jenazahnya selamat dikebumikan pada jam 12 tengahari

90 ulasan:

kakcik said...

Innalillahhiwainnailaihirojiun... semoga rohnya tenang di sisi Maha Pencipta.

Salam takziah buat Ayu sekeluarga dan semoga tabah dengan dugaan ini.

Sis-Lin said...

Innalillahhiwainnailaihirojiun....
Al-Fatihah bt FIL Ayu..moga rohnya di cucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yg beriman..Aminn

Takziah dr Sis sekeluarga Ayu....

cik pulau said...

Alfatihah..
takziah dari cik pulau buat keluarga
semoga akak sekeluarga tabah menghadapi dugaan ini dan semoga roh arwah tenang di sana,.. amin.

Bionic women said...

tahziah buat ayu sekuarga..semoga roh ur fil ditempatkan di kalangan org beriman..

al fatihah..hanya itu dapat saya sedekahkan buat beliau

Mat Gebu said...

AL-FATIHAH DAN TAKZIAH YEAA AYU..MOGA ALLAH MENCUCURI RAHMAT KE ATAS ROHNYA...AMINN..

http://tiffinbiru.blogspot.com/2011/04/al-fatihahtakziah-ayu-citarasa-rinduan.html

aJa said...

alfatihah. Takziah ayu dr kami sekeluarga utk ayu. Tabah n sabar k.

DJ Dayang said...

Salam takziah buat ayu sekeluarga...semoga roh arwah ditempatkan dlm golongan org2 yang soleh...amin..

smoga ayu sekeluarga sabar dan tabah menghadapi dugaan yer.

Siti Indrawati said...

Assalamualaikum Ayu..takziah dari mak et sekeluarga untuk Ayu dan keluarga..semoga rohnya di tempatkan bersama2 orang2 yg disayangi ALLAH,amin..

Panglima Muda said...

alfatihah...............

missbby said...

Salam takziah dari saya sekeluarga..Moga tabah dan semoga roh arwah ditempatkan di kalangan orang beriman.

azila said...

Assalamualaikum Ayu..zla doakan Ayu tabah menghadapi saat2 ni.Moga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan bersma mereka yg beriman..Amiin

K.Nor said...

salam ayu, tabahkan hati ya.. dah sampai masa dia mengadap yg maha pencipta.. redha ya..

semoga roh arwah ditempatkan bersama2 dgn golongan yg beriman dan bertaqwa

syanabel said...

salam takziah buat anda dan keluarga.
semoga tabah ye..

Cikgu CTE said...

ayu, tabahkan hatimu yea....

Muhamad Zaki Zafir said...

takziah buat akak dan keluarga.semoga rohnya ditempatkan di kalangan hamba2nya yg beriman dan beramal soleh.al-fatihah..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

Al-Fatihah.... salam takziah buat ayu sekeluarga... semoga arwah ditempatkan bersama golongan yang beriman & para anbia di SANA... AMIN..

ibuintan said...

Innalillahhiwainnailaihirojiun..

salam takziah daripada akak buat keluarga Ayu terutama en, Zalie dan MIL ayu juga

semoga tabah dan redha dgn ujian ini

banyakkan sabar Ayu

Alfatihah

norinaomar said...

salam takziah kak ayu..mudah2an arwah tergolong dalam rahmatNYA

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

alfatihah dan takziah buat kak ayu sekeluarga dr LM

miloais said...

Innalillahhiwainnailaihirojiun
Al-fatihah

salam takziah buat ayu dan keluarga...
banyak2 bersabar ye ayu...

ArMie said...

Al-fatihah. Takziah Ayu....

hazlin said...

alfatihah. dari Allah kita datang, kepadaNya kita kembali.

takziah buat ayu, suami dan keluarga.. tabahkan hati dan banyak bersabar.

**pernah merasai perasaan ini masa arwah abah dan mak mertua meninggal dulu..

auwcak said...

takziah kak ayu...bersabarlah ye..semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang yang beriman..amin

Yatie said...

Assalamualaikum Ayu,
Al Fatihah, salam takziah dari akak sekeluarga...moga Ayu dan keluarga sabar dan tabah menghadapi situasi ini. Semoga roh arwah di tempatkan di kalangan roh2 orng yg beriman dan beramal soleh.Aminn.

ckLah said...

al fatihah.....


Tabahkan hati ya...

ainnoraini said...

al fatihah...
semoga dipermudahkan segala urusan aruah disana...

bantalbucuk said...

takziah kak..al-fatihah..~

Mamamya said...

Salam takziah dari kami sekeluarga.....

semoga rohnya dicucuri rahmat n ditempatkan bersama org2 yg b'iman..amin.

al-fatihah.

CT NoArIzAh ArIs said...

Takziah ayu..semoga roh arwah di cucuri rahmat dan di tempatkan dikalangan mereka2 yg soleh & beriman.

Al-fatihah.

aNa d'sKoDenG said...

salam takziah buat ayu sekeluarga..
mg rohnya bersama org² yg beriman...

akuanakpahang said...

Alfatihah dan takziah buat keluarga ayu semua, semoga rohnya ditempatkan bersama mereka yang beriman kepadanya.

Sunah Mohammad said...

takziah buat akak dan keluarga..tabahkan hati..moga Allah tempatkan arwah bersama hamba2Nya yang bertaqwa..ameen..

TAKZIAH: Doakan Mereka Yang Telah Pergi...

kella said...

Innalillah... salam takziah dari kita untuk kak ayu sekeluarga.. semoga rohnya ditempatkan di kalangan mereka mereka yang soleh..amin...
Al fatihah kita sedekahkah...

wahida said...

innalillah...
semoga arwah ditempatkan bersama org2 yg beriman...amin...

semoga ayu dan keluarga tabah hadapi dugaan berat ini...

cik chinta said...

salam takziah, semoga beliau ditempatkan dikalangan org2 beriman

nba-Nur said...

Salam takziah buat Kak Ayu.. Semoga roh arwah di tempatkan di kalangan orang2 yg beriman. Al-Fatihah.

ilham_un said...

takziah..semoga akak dan keluarga tabah menghadapinya.
mati itu pasti kak..kita doakan moga arwah bersama2 orang beriman.amin

gadisBunga said...

Innalillahhiwainnailaihirojiun...


salam takziah ayu..


sesungguhnya ajal maut adalah di ketentuan-Nya. Sabar ya...

aeinio said...

takziah ayu.... baru jerr dapat tau berita ni... alfatihah..

Huszaini said...

Takziah ayu, moga ayu sekeluarga tabah hadapi dugaan ini, moga roh arwah ditempat dikalangan orang yang beriman.. Amin..

ejaescobart said...

takziah buat ayu sekeluarga...harap tabah hadapi dugaan ni..

Al-Fatihah buat allahyarham pakcik Hamis Bin Hj Abu.. moga rohnya dicucuri rahmat Allah.. aminn...

Gen2Merah said...

salam takziah ya kak. Semoga arwah di tempatkan bersama2 orang yang beriman. Al-Fatihah

Nieda said...

Salam takziah dr kejauhan. Bersabar hadapi dugaan ini.Masa itu akan tiba juga . Tapi tak tahu bila. Al Fatihah utk arwah.

Nieda said...

Salam takziah dr kejauhan. Bersabar hadapi dugaan ini.Masa itu akan tiba juga . Tapi tak tahu bila. Al Fatihah utk arwah.

Gen2Merah said...

salam takziah ya kak. Semoga arwah di tempatkan bersama2 orang yang beriman. Al-Fatihah

Mas said...

innalillah... salam takziah dari mas untuk ayu sekeluarga..
semoga rohnya ditempatkan di kalangan mereka mereka yang soleh..amin...
harap ayu sekeluarga tabah hadapi dugaan ni....

EiJa ZaQuaN said...

Al fatihah dan salam takziah buat ayu dan keluarga..harap ayu tabah hadapi kehilangan insan yg disayangi..
moga arwah ayah mertua ayu ditempatkan dikalangan org2 yg beriman...AMIN.

Zaliedana said...

Assalam kak..Salam takziah utk akak sekeluarga..Moga rohnya dicucuri rahmat n d tempatkan di kalangan org2 yg beriman ya kak n moga akak tabah menghadapi ujian ini..Alfatihah utk arwah..

JunAina said...

alfatihah...sesungguhnya dari Dia kita datang dan kepadaNya juga kita kembali.

Takziah kepada seluruh keluarga dan bersabarlah dalam menghadapi ujian yg berat ini...

tun_telani said...

innalillahi wa innailai hirajiunn..
moga ditempatkan di kalangan org2 yg beriman, iA..

takziah buat kak ayu dan keluarga. semoga diberikan ketabahan menghadapi ujian.

*hugs*

eelobor said...

Kepada-Nya kita datang dan kepada-Nya kita kembali. Itulah janji Allah yang benar, "setiap yang bernyawa akan merasai mati..."

Al-Fatihah buat arwah dan semoga di tempatkan bersama golongan orang2 yang beriman.

Semoga Puan Ayu sekeluarga tabah.

Syafiq Rosli said...

sabar ye sis..tuhan lebih menyanyanginya

Lulu caldina said...

takziah kak.. al-fatihah

dieya said...

innalillah.. moga roh beliau dicucuri rahmat.
takziah buat k ayu sekeluarga. moga terus tabah mengahadapi dugaan.

senyumSOYA said...

takziah akak..
sama2 kite sedekah kan alfatihah kat arwah...

akak kena kuatkan smgt k...semua tu hak Allah...

JaJa'Z said...

salam takziah dr jaja dan zack sekeluarga..semoga rohnya bersama golongan orang2 yang beriman..aminn

Mama JnJ said...

salam takziah...semoga tabah menerima semua ini dan semoga roh beliau dicucuri rahmatNya...

Ati Masrif said...

Innalillahhiwainnailaihirojiun

tahziah buat keluarga ayu

al-Fatihah

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Sedihnyaa.. Al-fatihah. Moga Ayu tabah menghadapi dugaan ini.

jeBateja said...

Takziah kak.....moga arwah ditempatkan dikalangan org2 beriman....isyaAllah...

kaksu said...

Innalillahhiwainnailaihirojiun... semoga rohnya tenang di sisi Maha Pencipta. Semoga Ayu sekeluarga tabah dan sabar dgn dugaan ini, salam takziah dari kak su sekeluarga. Al-fatihah..

mama maman said...

takziah buat Pn Ayu sekeluarga.... alfatihah...

yg pergi sudah pasti pergi.. kita juga pasti pergi cuma tak tau bila...
sabar je...

siti murni said...

al-fatihah...
takziah buat Ayu dan keluarga.
moga ayu dan keluarga terus kuat tabah menjalani hari2 depan...dan moga arwah di tempatkan di kalangan orang yang beriman..

Yan said...

INNALILAH.. moga ditempat kan dikalangan org2 beriman.. INSYALLAH

IMANSHAH said...

Salam takziah untuk En Zali, Ayu dan Umai serta keluarga

Dearie Pearls said...

Hi Kak..
Takziah kepada kak sekeluarga.

Semoga FIL di tempatkan di kalangan insan2 yang diredhaiNYA.

Rest In Peace from Dearie Pearls and bloggers..

niey_muhaini said...

Innalillah..smg rohnya ditempatkan dalam golongan orang2 yg beriman..amin..

HAJAR hasan said...

takziah. al-fatihah buat arwah. semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan orang yg beriman. insyaALLAH. amiin~

Mama Kembar 3 said...

Al-Fatihah buat arwah & takziah utk kak ayu sekeluarga. May Allah give u the strength to go through these hard times. Amin.

inahar ali said...

Alfatihah & salam takziah ye ayu! moga roh beliau ditempatkan dikalangan mereka yg beriman..amin!

Lelord said...

al-fatihah dan takziah buat ayu sekeluarga

padlie said...

Takziah buat Ayu sekeluarga. Al-fatihah.

HaSue said...

salam takziah buat ayu sekeluarga..semoga tabah dan banyak2kan bersabar yer...
Al fatihah untuk arwah dan semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan org2 yg disayangiNya..aminn

Sharifah Nadzarah said...

ASSALAM KAK AYU...
TAKZIAH DARI SY SEKELUARGA..SEMOGA ROHNYA DICUCURI RAHMAT & TENANG DISANA..
UTK KAK AYU BYKAN BERSABAR..SY PUN PERNAH MENGALAMINYA BEBERAPA TAHUN LEPAS...IAITU BAPA SY SENDIRI..& MAAF KERANA LEWAT MENGETAHUI BERITA INI KERANA ANAK SY PUN DI MASUKAN KE WAD..BARU HARI INI SY BERSIARAN..

Kakzakie said...

Assalamu'alaikum Ayu,

Sembah salam takzim dan takziah dari kakak sekeluarga. Redhalah sayang....

Khususan ila ruhi Hamis bin Hj. Abu. Al-Fatihah.....

norhidana said...

salam takziah utk akak n family ye
semoga semuanya tabah... dana sedekahkan al fatihah bt arwah... moga rohnya aman di sana...

estee_8980 said...

salam takziah utk kak ayu dan famili..semoga rohnya ditempatkan bersama2 org2 yg beriman...ameenn

Nur Hawa Mohd Zin said...

salam kak ayu...awe dapat berita ni pun datri blog kak amy..takziah kak..semoga roh arwah dicucri rahmat...perginya arwah untuk bertemu Allah..semoga arwah tenang..amin

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

Innalillahhiwainnailaihirojiun..

baru ku tahu...Takziah dari kami sekeluaga.

Al-Fatihah.

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

semalam dah tahu baca kat mat gebu nya blog..takziah dari sy utk ayu sekeluarga..

Sha@Mama Tina said...

Innalillah.. Ayu redhakanlah. Tuhan lebih sayangkan dia. Tak mahu dia terus menderita kesakitan.

Kalau Ayu ingatkan dia ..sedekahkanlah ayat2 suci untuknya..sbb hanya itu sahaja penghubung yang ada..

sabar ye..alfatihah

aLieF si Muncung ManiS said...

semoga abah kak ayu ditempatkan dikalangan orang yang beriman...huhu,,

ZanaNordin said...

innalillahiwainnaillahirajiun...

salam takziah buat kak ayu sekeluarga
moga tabah menghadapi ujian dariNYA ini...

alfatihah.

Izan Ishak said...

Al-Fatihah utk arwah FIL ayu...moga rohnya tenang di sana.

Dinaz said...

Takziah Ayu n family, dinaz baru tahu...AlFatihah buat keluarga aruah..

Kalamhati said...

Salam takziah ayu..
semoga ayu dan family tabah menghadapi dugaan Allah ni..
sesungguhnya mati itu pasti..kita yg tinggal ni perlu meneruskan perjalanan kita..

Al-Fatihah..semoga roh arwah ditempatkan bersama para solihin

erienz said...

salam ayu..dah lama rin x terjah blog..salam takziah, moga ayu sekeluarga tabah meneruskan kehidupan..

munna said...

2 hari cuti dari blog.. rupanay ada berita sedih dari ayu... takziah buat keluarga ayu.. semoga arwah tenang disana.. Al- Fatihah

azzey said...

Saya dpt tau ttg berita ni dlm satu blog. tp x ingat blog sape.

CiKaLi said...

maaf sis.. agak lambat bls entry.. tp cikali da tahu citenyer..
dan cikali doakan rohnya di tempatkan dengan para solihin...

Al-Fatihah