CITARASA RINDUAN

Wednesday, April 27, 2011

Kad Undangan Perkahwinan Zed Zaidi dan Natalia Mustafa kamal

Aku di tag di FB oleh adik perempuan ku... kad undangan perkahwinan pelakon Zed zaidi...kebetulan, zed Zaidi adalah duta O2plus, produk air oksigen berkhasiat...manakala Halim Abdul Aziz tu.. abang iparku....
Kad, sangat sempoi.. nampak macam FB pulak kan??? tarikh majlis perkahwinan pada 7 Mei 2011, betempat di dewan  perdana FELDA... Selamat Pengantin baru kepada mereka berdua...




Yang ingin ku kongsi, adalah rupa sebenar bakal isteri Zed Zaidi. Dan hasil google...... Natalia Mustafa Kamal adalah pemilik gambar dibawah...... kebenaranya?? Wallahualam..( kredit to blogger Ezany)


19 ulasan:

Kakzakie said...

Amboi adik kakak nie cepat dapat info dah macam Zubir wartawan BH.

Moga mereka bahagia keakhirnya...

ainnoraini said...

nasib baik ade ayu ni tau...
kalau tak lambat la kite dpt tau pasal ni...

semoga berkekalan hendaknya...

tq ayu...

Ummi said...

Ayu, diaorang kan berkenalan melalui FB...so tu lah lambang pada kad kahwin diaorg tuh...hehehee

AngahSayang2314 said...

nak panggil akak ke?? bole la.. kan..akak ayu hehehe... @ nak angah panggil ayu jer...takut lak jd mcm ari tue ada org tegur kata angah kurang ajar panggil nama jer..tak pe la akak ayu la..
k.ayu kalau dah jodoh diorang semoga berbahagia di sampingnya....

akuanakpahang said...

Canggih juga kad kahwin dia tu :)
New Entry "Rakan Facebook buat kenduri seks."

wahida said...

kad jemputan sekarang dah makin canggih...

saya tak bersiaran lama ni...ayu jaga diri dan family baik2 ye...

norhidana said...

cute kad kawin nyer... mentang2 lah berkenalan dr fb kad pun dh cam fb...

tp bgs gk zed zaidi nih sbb dia kureng skit gosip2 pastu terus nk kawin...

Mamamya said...

mmg kreatif lah kad kawin ni...:)

selamat pengantin baru utk zed zaidi..semoga mahligai yg dibina akan berkekalan hingga ke akhir hayat...amin...

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

nak kawin dah zed zaidi ni ye... mudah2an panjang jodohnya hingga ke anak cucu cicit cuit.. hehehe...

Mas said...

wahh..kretif la kad jemputan kahwin tu..

maszmadi said...

hurm, mesti kenal kat FB si zed zaidi ni kan.. so, kad kawin on gn konsep FB.. kreatip gak tu

suri solehah said...

salam ayu..saya tak berapa minat ngan zed zaidi tu,,tapi suka tengok kad tu..kreatif gak reka kad gitukan..ikut peredaran zaman hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

kahwin da...heheh..bagus2...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Ooo Rozaidi nama dia... Lawa plak kad kawin dia.

eelobor said...

yoooo.....ayu dah kembali

Fyqa said...

kad dorg kreatif.

Arizakiah said...

Natalia tu anak mustafa kamal pelakon popular tu ke?....

NadiRah said...

berkenalan kat FB ke ni??huhu

alinac lover said...

da nak kawen da dia ya