CITARASA RINDUAN

Wednesday, January 18, 2012

Wordless Wednesday (Part 23) Makan malam ulangtahun kelahiran MIL






Ada urusan kerajaan yang kami perlu diinterview pada pagi ini, citarasa rinduan beroperasi seperti biasa, ku serahkan 100% kepercayaan buat pekerjaku, moga mereka melaksanakan tugas dengan amanah.. amin

24 ulasan:

azieazah said...

Kadang2 dalam beberapa keadaan, kita harus percaya dan yakin kepada orang lain untuk menguruskan perkara kita. Kita kena ikhlas. Semoga interview itu berjaya!


Wahhh sampai licin pinggan selebrate besday MAK...

Semoga terus sejahtera.

al-lavendari said...

lauk apa yang cepat habis dan lauk apa yang tak habis tu ?

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Makan malam sekali dengan breakfast esok

Huda said...

mata umai dan mata en zalie tu sama kan..interview apa tu? good luck ye ayu..

Acik Erna said...

semoga berjaya..dan pekerja ayu juga dapat menjalankan amanah yang dipertanggungjawabkan.

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..semoga kontrak itu awak akan perolehi...

gedek! said...

en zalie minom laici ke tu?

norhidana said...

suke ngn aktiviti mkn2... best2

good luck yek kak....

Sis-Lin said...

Ssalam Ayu...

Hepi belated besday mak Cik... :)
Moga dipanjangkan usia, dimurahkan rezki, bahagia disamping anak2...

Lamanya tak jumpa kamu kan Ayu... :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ayu..sekali sekala tokey kedai makan nk gak mkn2 kat luar kan...:D

happy birthday tuk MIL ayu...semoga sihat selalu...Aminnn

Daddy Ziyyad said...

Ikan siakap masak 3 rasa ke?

JunAina said...

Makan besar ye Ayu. Sesekali senangkan hati orang2 yg kita sayang apa salahnya ye...

gadisBunga said...

interview kat imigresen ke kak? eheheh~

Cik Ecah said...

wish k.ayu all da best! =)


btw,,seronoknya tgk umai mkn...heheh


gambo k.ayu xd pun ;p

Munnafendy said...

wooow licin pinggan?

urusan apa tu kak ayu? cek kebersihan ke? goodluck =)

akuanakpahang said...

Salam Ayu, licin dah pinggan tu ya :)

kakchik@ella said...

mkn ramai2 best!!

cik cek said...

Emmmm...mesti sedap lauk2 tu kan Ayu...sampai licin sumenya...alhamdulillah....
Interview?...apa2 pun semuga sukses2 selalu ...:)

Teenager Housemaid said...

ouh, sis ade kedai makan...bagusnya..:D

Pok Amai-Amai said...

Umai mkn nasik ke atau ratah lauk je? Ha....haaaaaa!

aku budak klang said...

sedapnya....

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Cutenya Umai.. sweet sgt dgn tudung tu.

eelobor said...

makan besar....

Zul Fattah said...

wahh.. smoga berjaya kak dlm interview.. huhu.. makan besaq nampak.. x nak ajak ke?