CITARASA RINDUAN

Tuesday, January 3, 2012

Ini gambar abah ! ~ dari kaca mata anak daraku~


Makin nak naik sekolah, makin rindu pada telatah anak daraku.
Pagi2 temankan aku ke kedai, bila dah mandi, baru duduk dimeja chasier. Ambil pen dan alat tulis.. macam-macam yang dilukisnya. Selain ABC, 123, alif ba ta.. ini juga hasil lukisan anak daraku



Katanya ini gambar abah, baju warna merah, jari tangan abah ada 5.. betul aku kira satu2.. 
aku pelik sebab jari kaki kanan ada banyak, umai jawab.. itu bukan jari.. tapi seluar panjang yang abah pakai, ada gambar gigi2. hehehhe

Entry ini entry post, ke hospital, rawatan susulan suamiku pada jam 10.30 pagi

19 ulasan:

kakcik said...

Comellah Umai ni... :)

Huda said...

pandai umai, budak2 kan terer berimaginasi..hehe

mamaijat said...

.....ha ha ha ha..cerdik nampaknya si UMAI ni ye..
insyaallah semuga berjaya dlm hidup dunia akhirat...amin.

My Little Diary said...

hehehe..cute la..
simpan drawing tu...biar sampai dia besar, nnt dia bole tgk blk gmbr tu!

gadisBunga said...

haha mmg terer umai ni! maksudnya daya pemerhatian dia mmg hebat!

Cik Pulau said...

pandainya umai..^^,

abah khalisha said...

Hensemnya abah.hehehe

norhidana said...

heheheh... mana gmbr mama ikut versi umai?msti lg cun

miloais milo said...

imaginasi kanak2...
comel aje ni...

Daddy Ziyyad said...

suruh dia lukis gambar ayu pulak..:P

Pok Amai-Amai said...

Hahahahaha! Umai yg cute. Wah! Ada bakat melukis nie. Detail lagi. Ayu, gilap g bakat Umah. Pasni ley lukis potret ibu.

=D

Along Maklong said...

hahaha.. umai.. umai..
kelakar pun ada..

teratai said...

dari kacamata seorang anak!yg pasti si ayah tetap dihatinya:)

ieda said...

aloor cutenya umai lukis ..
tinggi imaginasi umai tentang abah dia .. cute je ;)

Azian Elias said...

berrseni tu Ayu.. boleh jadi pelukis. nanti.

Munnafendy said...

hahaha ligat otak die bfikir nnti ni =)

Acik Erna said...

Ayu..rindu umai ye..seharian ke sekolah.

suri solehah said...

hehe..pandainya..simpan buat kenangan ayu..

ISZA said...

anak kecil yang ada bakat besar..
simpan dalam album..