CITARASA RINDUAN

Wednesday, January 4, 2012

Wordless Wednesday (Part 19) Umai ke PASTI


Pertama kali umai kesekolah PASTI
Tanpa kawan2 lama..
Kawan2 baru belum daftar lagi, tengok jam baru 7.45 pagi.. heheheh
Anakku sorang2 sebab dia tak sabar nak belajar.
Kasihan…… ibu kerja ya anakku.. duduk baik2..


10 ulasan:

gadisBunga said...

bila tengok je gambar umai, terus terkenang betapa keletahnya anak akak tu.

sayyyyanggg dia!

mamaijat said...

.....baik anak ibu...
macam ibu dia.....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

alahai..cumilnyer.abg ad dan kak maisarah dulu pun sek pasti.nnt ummi nak hantar qila juga ke pasti cam umai.blajar rajin2 ye sayang

kakcik said...

Comelnya Umai dan dia memang nampak sangat cerdik. :)

Sunah Sakura said...

comeynye umai!!! PASTI mana kak ayu?

eelobor said...

hehehehe....adik Muaz akan menyusul nanti...

[PCL] said...

bagus hantar ke PASTI, pcl sokong sangat2...comel Umai berbaju kurung sopan la...hehe.

Maya Mayana said...

esyhad tahun ni pun ke PASTI...umai ni 5 tahun ke? sama ler...

sebelum ni umai sekolah apa yerk?

Nieza said...

comelnya umai..dah sekolah yer dia.:)

Izan Ishak said...

baguslah umai... belajar rajin2 ye.
satu geng ngan abg naufal ni. sekolah pasti juga. pagi2 ni dia dah kena naik van pegi skolah.