CITARASA RINDUAN

Thursday, January 26, 2012

Korang tahu tak?


Hari khamis yang penuh tanda tanya.. pagi tadi, En Zalie menonton berita tv 3. Berita terkini tentang bunyi dentuman dilangit? Aku sibuk memasak sarapan pagi.. tak dengar, jadi.. aku tak tahu menahu tentang berita tersebut

Tapi, berita jam 1.30 tv 3. Aku dapat tonton sekejap, itu pun gara2 layan anak daraku makan tengahari.. berita tentang bumbung gelanggang stadium runtuh… subhanallah.. ngerinya masa aku tonton tadi,.

Korang ada info tentang kedua-dua berita tersebut ker? Moga2 tiadalah berlaku kemalangan nyawa... Wallahualam..

26 ulasan:

cinnamon.com said...

belum tahu lg..tq pasal info ni..takut..nya skrg ni..mcm2 dah jadi..

Cikpuan rara said...

stadium mana sis?pasal bunyi kat langit tu sbb frequency bumi,tp tak tau sebab apa.kat youtube ada bunyi tu,ngeri gak dgr.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Klu bunyi dengkuran dr langit kat Sarawak tu mmg ada baca/dgr. Klu ribut geomagnet yg dijangka bakal melanda bumi bila2 masa mmg ada baca (Kak Gieah Latif retis tu yg share satu video dr TV3 smlm)... tp klu berita yg Ayu ckp ni Akak tak tau plak.. Stadium mana plak yg runtuh tu Dik Yu?

Citarasa Rinduan said...

cinnamon--
dik.. kak pun puas google,, belum jumpa lagi

rara--
oh.. berita ttg langit berdentum tu sbb frequency ya.. stadium di kuala lumpur, badminton

sis MM--
terima kasih berkongsi berita, puas gak ayu google.. tak jumpa ttg langit berdengkur..
pasal ribut tu, semalam kat kl banyak atap2 rumah dah terbangkan?

stadium badminton sis, di KL

Sari Yusa Ibrahim said...

ye, ada dgr semua tu, takut.. seram & curigaaaaaaa..

Citarasa Rinduan said...

kak yus--
sungguh kan.. marilah sama2 kita perbanyakkan amalan ibadat...

http://mrbelia.pun.bz/aneh-bunyi-orang-berdengkur-diatas-langi.xhtml

gedek! said...

stadiom mana pulak ni..?

munna said...

stadium mana yg runtuh ayu...dekat ke dgn kawasan ayu...

Citarasa Rinduan said...

uncle gedek--
ayu dengar tadi gelanggang badminton..

ayu puas google, tak jumpalah uncle

Cik Ecah said...

Astaghfirullah...huhu xtau...tgh keje...

Citarasa Rinduan said...

munna--
kl

Citarasa Rinduan said...

cik ecah--
jom google

Fuz said...

xde plak dengar :)

Izan Ishak said...

dentuman kat langit tu ada baca jugak. stadium runtuh tu tak tertengok pun beritanya tadi...

lieynanilaz said...

tak tahu...ini baru tahu!!

mamaijat said...

...apa cer ni?
mamaijat x dengar pun...
may be x perasan kot...
kalau std badminton tu ...
boleh kata dekat gak ngn umah mamaijat....

diana said...

stadum runtuh..belum tahu lagi..masih mamai nih..heheh

Kakzakie said...

Musibah satu-satu Allah turunkan. Sama-sama kita muhasabah diri ye Ayu...

norhidana said...

tak tau lak kak... tp apa2 pun mintak2 sume dilindungi..semoga kite sama2 doa semoga kite smpt tambah amal ibadat

siti murni said...

nampaknya siti lagi la jauh ketinggalan pasal cerita ni..balik nanti aje la tengok tv.

psst..ayu...kalau tak keberatan tlg tinggalkan alamat ayu kat pesbuk yer...tq.

ishy77 said...

erk..ni bunyi mane pulak...? bila? masa ribut ptg semalam ke..? hmmm

ishy77 said...

erk..ni bunyi mane pulak...? bila? masa ribut ptg semalam ke..? hmmm

~ yus ~ said...

tak tahu lah pulak. Ok akan google pasal ni..

eelobor said...

tak tau la pulak....

Acik Erna said...

Ayu..acik lagi la ketinggalan..tak sempat tonton tv pun hari ni..

suri solehah said...

akak tak tahu pulak..tak tengok beritapun..nanti ayu jumpa buat entri ye