CITARASA RINDUAN

Friday, January 20, 2012

CNY Citarasa Rinduan beroperasi..


Selamat bercuti buat sahabat yang turut meraikan hari raya cina untuk beberapa hari ini… samada kaum cina mahupun kaum2 yang lain…. Kita 1 Malaysia, bertuahnya kita kerana dapat meraikan pelbagai perayaan, sekaligus dapat bercuti dan melakukan pelbagai aktiviti sepanjang percutian..

Untuk makluman, Citarasa Rinduan akan beroperasi seperti biasa memandangkan sejak kedai ini dibuka. Cuti hari raya cina tidak pernah berlaku, oleh itu… bekerjalah seperti biasa dengan hati yang riang bersama pekerja tersayang. hehehhe

Jika berkeinginan untuk merasai makanan kampung, teristimewa mee bandung, jom.. beraimai2 singgah ke Citarasa Rinduan untuk merasai air tangan ayu citarasa rinduan….


PS: Untuk sahabat yang pulang ke kampung atau kemana2 destinasi semoga perjalanan kalian selamat pergi dan balik .. baru dapat tahu dari MHI pada pagi ini, kereta berflat ganjil di akhir nombornya, perlu keluar ke rumah ke destinasi pada waktu ganjil, begitu juga nombor berakhir genap… ambillah peluang yang ditetapkan oleh ketua polis traffic… 


~~tuan rumah temankan En Zalie ke HSI, apoinment beliau dengan pakar ENT~~

25 ulasan:

Huda said...

oh ye ke ayu? kalau plat kereta ganjil kena keluar waktu ganjil eh? hehe..baru taulah..

Zaliedana said...

Assalam kak ayu,pepagi singgah sini yg xtahan tuh bila tgk mee bandung,kalolah dekat sini mmg dah sy terjah kak,mmg tigin sgt nk merasa air tangan akak..Owh tq utk info kak,baru tau yg nak klr pon kna tgk plat no..

Azian Elias said...

cuti ni tak ke mana2..duk rumah je..

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Kalau lalu sana, insyaAllah singgah.

Sunah Sakura said...

sedapnya mi bandung kak ayu!

Ardini Humaira said...

wahhh.. ada syarat cemtu rupanya dni baru tahu :D

Cikpuan rara said...

owh akk ada kedai kat kulai eh.baru tahu...

Gee® said...

sedapnya mee bandung... pos ke sini sikit Ayu, k.gee terlior

Cik FaRiZaM said...

selamat bercuti ....nampak sedap je ... nyum nyum ...

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ayu..bila la k.atie nak merasa makan kat kedai ayu nie..:D

eelobor said...

petang nie nak pekenan mee bandung muar la.... tapi cari kat sekitar KL jer, bukan nak pegi sampai ke sana pun. huhuhuhu

mama maman said...

sedapnyer wlpun tgk dr pic.. hhuuuu..

*nak blk kg tp cam tak dpt green light je.. huuuhhuu.. beraya dirumah je la jawabnya..:(

aku budak klang said...

kalau lalu isnyaAllah singgah...sedapnya

Pok Amai-Amai said...

Ada relevan gak kan? Tak le bersesak jalanraya dok bercampur aduk ganjil dgn genap!

=D

Munnafendy said...

semalam teringin sgt nk makan mi bandung,ajak tunang p cari gk nasib baik jumpa yg sedap.

kalau la kite dekat, kak ayu sy cari dulu =)

munna said...

bila lah dpt rasa mee bandung citarasa rinduan ni.....

Syue Mustafa said...

Sedapnya mee bandung itu....

mamaijat said...

.....mee bandung favourite kat PH ni...
tapi homemade aje ...
cuma rempahnya aje impot dari muar....

Cik Pulau said...

apa kaitan flat ganjil dngan keluar waktu ganjil sis??

Alin Marlini said...

cuti2 still niaga...good :)

norhidana said...

heheheh kalu akak cuti rugi,sbb ramai org cuti masa nih,msti diaorang cari kedai mkn nyer....

teringin nyer nk rasa mee bandung akak,musti sedap... lg2 lah mee bandung muar... perkh...

Teenager Housemaid said...

jauh benar kalau adik nak pergi sana untuk rasa air tangan kak ayu ni...
-_-'

but insyaAllah, manalah tau kalau akan bercuti ke sana hehehe

Tinta Emas said...

sedapnya.....meleleh dah air liur nie..

aimaniman said...

kalaulah dekat, mesti akak nak rasa mee bandung ayu.. akak bila balik kg kat bp mesti beli mee bandung odeon bp, tp seingat akak x da udang kat mee bandung... dan kalau kat kelang ni, mee bandung sesedap johor punya belum akak jumpa, semua kat sini macam mee rebus je, x da kacang dalam kuah...

Nur-nba said...

Wah sedapnya mee bandung tu.. Meleleh air liur ni.. Ayu, cuti ni akak kena buat kerja2 menanda.. Banyak tu.. tak tau bila boleh siap.. huhuhu... :(