CITARASA RINDUAN

Sunday, January 1, 2012

Ambang 2012, selamat Hari Lahir buat kalian semua!!



Selamat tahun baru 2012….
Buat sahabat yang memberi ucapan selamat tahun baru buat daku.. terima kasih sahabat. Doa kalian ku iringi dengan airmata kegembiraan.. bertuahnya mempunyai sahabat seperti anda.. anda dan kalian semua

Teristimewa ucapan dari sahabat baikku Adnan Ibrahim, Kumar, dan beberapa blogger yang sering singgah memberi ucapan selamat berserta ucapan hari lahir buat suamiku En Razali Hamis.. kiriman salam terharu dari beliau untuk teman2 semua.. terima kasih

Selamat hari lahir buat 2 blogger yang berkongsi hari bersejarah kelahiran dengan suamiku iaitu buat blogger Puan Azila Zain (isteri blogger Ben Ashaari), moga kesejahteraan beliau sekeluarga yang baik2 sahaja, moga baby yang bakal lahir kedunia menjadi anak yang soleh/solehah,

Selamat hari lahir buat blogger Cikgu Iman Shah, moga impian yang dihajati dimakbulkan olehNya… moga persahabatan kita kekal selamanya.. amin

Dan buat sahabat realityku seperti Hj Abd Naser, buat semua teman2 FB yang menyambut hari kelahiran pada 1 january 2012..seperti Almushaharah, Arliza Ajmain, Biamin Ahmad, Engku Norhaliza,Eriyanti, Johari, Umie Yus, Zaihan (teman sekampung), Zaleha, buat Josan Liu dan pelakon Rena Tan selamat tahun baru buat kalian semua.

Buat sahabat diluar, ku mohon kemaafan andai selama bersahabat ada kiranya aku terkasar bahasa pertuturan dan penulisanku.. selamat tinggal 2011

22 ulasan:

Tinta Emas said...

selamat tahun baru ayu...semoga lebih berjaya ditahun yang penuh dgn cabaran ini...

Citarasa Rinduan said...

terima kasih cikgu......
amin...

iBu...gUru said...

SELAMAT TAHUN BARU DEAR......

~~zAnAfAhMi~~ said...

Selamat tahun baru CR, moga kita semua diberkati olehNya.

IMANSHAH said...

tk Ayu, tak pernah gagal mengucapkan selamat untuk saya tiap kali tibanya tahun baru dn hai lahir saya

kakcik said...

Selamat tahun 2012 Ayu dan selamat ulangtahun kelahiran buat En. Zalie... :)

iz said...

rasa macam teringin sgt nak singgah kedai akak..

Gen2Merah said...

selamat tahun baru kak ayu... dapat juga raikan ulangtahun abg Zalie sama kan..

Lelaki Ini said...

selamat tahun baru n selamat hari lahir

al-lavendari said...

selamat tahun tahu dan selamat ulang tahun kelahiran buat suami awak .. bertuah lahir 1 Januari ni, satu dunia celebrate !

Antan Bertingkah said...

Selamat tahun baru dan selamat ulang tahun untuk suami Ayu...

azam said...

selamat tahun baru 2012.....

semoga ceria dan berjaya selalu

ieda said...

selamat ulang tahu buat mereka dan selamat tahun baru buat ayu ! ;)

[PCL] said...

Salam 2012 Ayu n Zalie semoga ceria dan diberkati Allah sentiasa.

Yatie said...

Selamat Thn Baru 2012 buat Ayu sekeluarga dan Selamat Hari Lahir buat En Zalie, moga ceria2 selalu dan sentiasa di rahmati Allah swt. Aminn.

nyanyisunyi said...

selamat tahun baru dn selamat panjang umur buat en zalie...

/s ramai gak yg sambut ulgtahun 1 jan ye ayu...

mysara said...

hepy new year sis..;)

insan_marhaen said...

muga selamat dalam meniti hari-hari baru yang semakin mendekatkan kita dengan panggilan Tuhan!

Zack Zachoes said...

selamat tahun baru~ ^_^
may Allah grant us strength, courage, and wisdom untuk lalui tahun ini..amin..

Daddylicious said...

2 dalam 1 mudah kan...selamat tahun baru ...

diana said...

selamat ulang tahun semua ..
tak kira la ulang tahun apa pun yang jatuh 1/1/2012 ni..
heheheeh

azila said...

salam Ayu..tq yer atas ucapan tu. sori, hp zla buat hal..sampai skang still xleh buka baca sms Ayu.Hepi Belated besday utk En.Zalie yer..fm tu nanti zla poskan utk Ayu:)