CITARASA RINDUAN

Tuesday, January 3, 2012

Aku yang over!!



Basikal EnZalie siap hari ini
Macam biasa, aku yang terlebih sudahhhhhhh
Pusing kampung, kiranya pecah dara.. aku suka merasmikan dahulu.. hehehe
Tak cukup setengah jam, tambah setengah jam…
Last2.. badan sakit2.. wahhhhhhhh.. penat tapi syok sebab basikal nie ringan…

17 ulasan:

Sari Yusa Ibrahim said...

Hihihi, sabo jer guna istilah pecah dara tu, awwwww!!!

mama maman said...

amboi.. awk pecahkan dara basikal tuh.. sian en zalie.. hehehe..

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

senaman di tahun baru.. bagusss tu hehehehe

Citarasa Rinduan said...

kak yus--
guna bahasa blogger masak2.. heheheh

mama yana--
hahhaha, ayu yang lebih2..kan?

kak adza--
hehehhehe.. azam baru

Sis-Lin said...

Ye la pecah dara takpe, jgn pecah tayar basikal tu dek dikejekan oleh Ayu..hahahhaa

Citarasa Rinduan said...

sis lin--
hahahhahaha... takut gak kan?
tapi tayar nie besar.
mmg khas untuk berat badan 1++

azieazah said...

Lama tak kayuh beskal. Seronok ni kalu dapat exercise kayuh beskal nih...

Cik Pulau said...

kak ayu... kalau sy jadi akak pun..
sy yg lagi over. hahaha

Citarasa Rinduan said...

kak azie--
rasa mabuk dan nak pitam tadi.. hahahha.. tapi best tau

cik pulau--
kamu macam kak ayu???
hahahhaha.. best2 ada geng

Maya Mayana said...

jgn main basikal smpai pecah dara udah la yerk...

mari kita dapatkan BMI yg ideal :)

[PCL] said...

bagus utk kurangkan BMI..pcl pn dlm proses membeli sebuah...haha bukan utk anak ke sekolah tp utk abahnya...hehe.

Woofer Storm said...

sis2,tergelak baca entry ni..ada pula pecah dara..opsss malu den yang bawah umur lagi ni..

#dah lama tak main basikal...teringin^^

eelobor said...

berapa riban harga basikal ni ayu? wife aku pun nak basikal gak satu, nak buat pusing2 taman katanya...

kakcik said...

Baru2 ini kakcik nampak orang berbasikal di tepi lebuhraya, rasa teringin pulak kakcik nak turut serta. :)

Zul Fattah said...

haha... kejam akak.. budak nak naik pun tak boleh..?

norhidana said...

pasni selim melim la akak... maklum dh sibuk berbasikal sana sini... en zalie lah ggt jari tak dpt nk berbasikal

munna said...

bestnya...tapi munna 1/2 jam dah semput agaknya