CITARASA RINDUAN

Wednesday, January 11, 2012

Sila war-warkan (Moga anak saudara blogger Eelobor iaitu Adik Amir cepat sembuh)



Sila sebar-sebarkan…

Moga Adik Amir Safwan (3 Tahun) segera sembuh dari sakitnya… 

Beliau menghidapi sakit Jantung kritikal kini di IJN (Institut Jantung Negara).  Sejak dilahirkan hingga kini, sudah beberapa kali adik Amir menjalani pembedahan jantung, berat mata yang memandang, berat lagi yang menangungnya..

Ya Allah, kau berikanlah peluang buat Adik Amir kembali ceria seperti anak-anak seusianya

PS: entry ini bukan mahu kalian menderma atau memohon bantuan kewangan, hanya mendoakan kesejahteraan adik Amir seperti sedia kala, sila klik SINI ke blog pakcik saudaranya blogger eelobor

~~ bagi aku, jika melibatkan pembedahan, pastinya ibubapa Adik Amir memerlukan kos rawatan yang besar, marilah kita bersama-sama meringankan bebanan mereka, Allah Hu Akhbar~~

24 ulasan:

iz said...

kesian..budak lagi dah ada penyakit gini.
moga allah menyembuhkan adik nih.. insyaallah..

Citarasa Rinduan said...

iz--
tuhan maha kuasa, sejak dilahirkan adik Amir mmg alami jantung terbalik. sama3 kita doakan ya dik

eelobor said...

terima kasih ayu..... bagi ibu-bapa amir, doa daripada adik beradik, saudara-mara, sahabat handai atau sesiapa sahaja merupakan hadiah yang paling bernilai buat mereka

Citarasa Rinduan said...

eelobor--
sama2 kembali, adik amir bertuah punya ayahibu dan saudara mara yang sentiasa berada disisinya..
moga adik amir kembali riang seperti sebayanya

emieysandra said...

bersimpati dgn nasib adik ni. moge-moge adik ni cepat sembuh. insyaAllah. amiin =)

Citarasa Rinduan said...
This comment has been removed by the author.
Citarasa Rinduan said...

terima kasih emie--
kita doakan kesejahteraan adik amir kembali pulih.. amin

Huda said...

didoakan semoga adik ini sembuh dan ceria seperti kanak-kanak seusia yang lain..

insan_marhaen said...

berdoalah muga kita diberi kekuatan untuk memikul dugaan kurniaan tuhan..

[PCL] said...

Ya Allah, berikanlah kesembuhan kepada adik Amir, moga dia dapat meneruskan aktiviti harian seperti kanak2 lain...amin .

Nur-nba said...

Semoga adik Amir cepat sembuh dan menjalani kehidupan seperti kanak2 lain.

Kami doakan agar kedua-dua ibu bapa Amir tabah dengan ujian dari Allah.

Alin Marlini said...

Tak sanggup melihat anak kecil sakit begitu. Begitu pedih hati seorang ibu. Semoga Amir sihat seperti sediakala

diana said...

TENGOK GAMBAR PUN DAH BUAT AIR MATA SAYA NAK MENITIS..KESIAN..
ANAK2 TAK SEPATUTNYA MERASA INI SEMUA..
MEREKA SEPATUTNYA SEDANG GEMBIRA SEKARANG..

JunAina said...

Ayu...cuba letakkan diri kita kat tempat ibu bapa dia bagaimana perasaan dia org agaknya. Anak demam pun kita dah tak tido malam inikan pulak terbaring kat hospital macam tu.

Semoga cepat sembuh. Buat ayah dan ibunya kuatkan semangat.

munna said...

semoga adik Amir lekas sembuh ye... bagi kita yg punya anak2 mmg sedih sgt tgk anak2 mcm ni...tak tercapai di akal rasanya klu kita sendiri yg mengalami situasi mcm ni

Kakzakie said...

Kakak masuk blog ee tadi pun dah sedih ayu. Kecik sangat dah kena uji. Sama-sama kita doakan dia

Pok Amai-Amai said...

Ya Allah. Semoga segala urusan mrk dipermudahkan Allah!

Kalamhati said...

Ya Allah..sembuhkanlah penyakit dia dan permudahkanlah segalanya..sedih tgk

Munnafendy said...

kesiannya...kecik lg tu T.T

NadiRah said...

semoga adik cepat sembuh yer...

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

ya Allah, sedihnyer tgk..
moga² adik safwan cpt2 sembuh..
sian, kecik2 lg dh terima dugaan hebat ni..

semoga keluarga beliau tabah hadapi dugaan hidup ni..

Ati Masrif said...

salam ayu,

alahai...kesian adik comel tu
hari ini hari orgkan

semoga adik safwan segera sembuh..amin!

Gen2Merah said...

semoga segalanya d permudahkan

Fatin Mraz said...

bagaimana keadaan adik ni skrg ya?
semoga dia cepat sembuh.. amin..