CITARASA RINDUAN

Tuesday, January 10, 2012

Aku nak promote blog ini!!! jom kawan-kawan

Asalamualaikum teman-teman, alhamdullilah… bersua juga kita dialam maya.. diberi kesejahteraan yang baik2 dariNya, buatkan diri ini rasa sentiasa bersyukur kerana DIA maha pemurah lagi maha penyayang..




Menguruskan persekolahan umai, menguruskan kedai, memasak lauk pauk, melayan pelanggan, ada sedikit tempahan.. walau kudrat ini rasa kian lemah, tapi selagi semangat yang ada dengan nasihat dan doa sahabat diluar ditambah insan tersayang suamiku, kedua ibubapa, ibu mertuaku dan adik beradikku. Ku tetap teruskan kehidupan…

Buat sahabat disana, jom kita kasi gegar blog insan yang semakin mahir dalam dunia photografie, aku suka sekodeng FB dia…

Mari kita gegar sampai blog dia runtuhhhhhhhhhhhhhhhhh!!! jom klik SINI


PS: cantik2 kan… gambar  yang beliau tembak!!! Ada orang mahu ajar aku?? (kredit buat blog KASAWARI)

24 ulasan:

iz said...

untung woo kalau dapat review dr akak ni..
hehe

Nieza said...

Assalammualaikum Ayu,
cantik gambar view tu. semoga ayu tabah menjalani kehidupan seharian.:)

Citarasa Rinduan said...

iz--
eh!!!!! blog kak biasa2 jer dik..
terima kasih singgah sini ya

nieza--
waalaikumusalam
mmg cantik kan?? ayu nampak kelebihan dalam view gambar tersebut... natural

terima kasih atas doa nieza buat ayu, moga Allah merahmati nieza skluarga

mas saari said...

memang cantik gambar yg dia ambil...

Citarasa Rinduan said...

mas--
jom skodeng blog dia....

ieda said...

hurmmm cantik pic dia ayu ..
nanti nak skodeng ! ;)

LinRosly said...

Assalamualaikum Ayu...

Kak Lin suka tgk gambar2 kat kg nelayan...seronoknya kalau dapat tinggal disana...

Hembusan bayu membuatkan terasa damai dihati....

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Dah ziarah blog ... cantik . Kamera yg digunakannya mesti hebat (bukan cap ayam macam LF punya)

Kasawari said...

Aduhai... Segan saya la ayu.. Blog saya tu tak seberapa dah... Tsk berapa dikemaskini... Huhu.. Segan la.. Anyway thanks ya...

Citarasa Rinduan said...

ieda--
sesekali bermain dengan gambar.. kita merasai akan setiap nikmah dariNya buat hambaNya

kak lin--
waalaikumusalam,
ayu asal rengit, batu pahat.. mmg kawasan sana terkenal dengan lautan, pekan yang berkonsepkan alam semulajadi...
ayu pun suka

dato LM--
ayu pun tiada, tapi bila pandang gambar2 menarik.. ayu rasa mendamaikan, tuan punya pasti seorang yang seni

kasawari--
tak ada apa yang nak disegankan tuan..
hasil tempakan kamu mmg sangat cantik.. tahniah
teruskan berblog ya

Kasawari said...

Terima kasih bg semangat.. Mmg nak aktif blog.. Cuma masa jer x mengizinkan.. Terima kasih pembakar semangat..

Mee bandung satu!!!!!

Citarasa Rinduan said...

kasawari--
sama2 kembali...
teruskan berblog ya...
kamu mmg berbakat.....

mee bandung 1 jer?? boleh!!!!! jangan 4,5,6 ya.. hehehhe

alinac lover said...

cantikk

Citarasa Rinduan said...

yong--
kan????????

Amy Syaquena said...

tunggu akak review blog amy pulak la hikhikhik...

Citarasa Rinduan said...

amy--
don`t worry....

Nur-nba said...

Cantik gambar2 ni.. Memang dah mantap ilmu fotografi Saudara Azman Ahmad ni..

Ayu, jom kita menuntut ilmu dengan beliau. :)

Citarasa Rinduan said...

cikgu nur--
jom............ dia duduk area IOI kulai..
jommmmmmm

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Pix tu mmg superb! Nt akak terjah blog beliau. Thanks Ayu.

Citarasa Rinduan said...

kak MM--
sama2 kembali.. jom jengah..

Mama Hanim said...

mmg cantik gambar tu.. bakat dan skill menjadi tu.

cikpuanhady said...

memang cantik..bilalah saya nak pandai amik gambar cantik sebegini..

Acik Erna said...

ayu..nanti ada masa acik pi gegar ye.

Fatin Mraz said...

nak terjah jugak!