CITARASA RINDUAN

Friday, January 13, 2012

Nak derma darah?


Tahun baru tekadku baru…

Berbasikal sejauh 7km buatkan ku seperti menjadi orang yang baru, aktiviti 2 minggu dihari jumaat yang ku nantikan…

Sekarang nak ke GYM, walau agak penat.. menemankan sahabat yang ingin ke arah sihat. Ku merelakan diri, sekurangnya aku pun turut sihat sama..


Jom kawan2… kita berdiet dan menjadi sihat…


PS:sedang terfikir nak derma darah.. korang dah cuba?? Kongsi pengalaman denganku!!..

17 ulasan:

Kalamhati said...

huhu KH pun nak ke gym start minggu dpn..nak sihat cem ayu gak..rmai dh yang join

try la derma darah..KH dah 2 kali derma darah..biasa je.tak sakit pun..=)

Fatin Mraz said...

jom!

Areef Ibn Naim said...

salam kak,

pekabo? sihat?

jomlah berbasikal sampai ke BT :) sy punya basikal tu pun ada tersadai, huhuhu...

ieda said...

wah wannn pun nak GYM .. hurmm ieda punn nak lahh ;)

teratai said...

moleklah tu...amalan sihat utk tubuh yg cergas!

Nur-nba said...

Bagus Ayu suka beriadah..

Kak Nur pernah menderma darah tapi cuma sekali je.. Lepas derma memang kita sangat berselera makan.

suri solehah said...

takda pengalamanlah ayu..seronok tengok orang berbasikal..kat sinipun dah ramai buat aktiviti berbasikal..kita je tak buat n tak reti nk naik basikal huhu

gedek! said...

uncle takot jarom!

jeBateja said...

den raso...den tak kan derma darah lah kak...sebab den tak leh tgk darah...nak pitam.....ahakz

Zaza Fakharuldin said...

sye rase tkut giler nak derma darah. nnt ble derma tu nnt darah kite jd smpai bahu je, hihihi, itu ape yg sye bayang la

eelobor said...

setiap hari aku akan cuba ikhtiarkan diri untuk ke gym pada jam 11pm - 6am

Kasawari said...

saya dah 5 kali derma darah.. bagus utk kesihatan.. cuba google "Kasawari Derma Darah" mesti jumpa entri lama2. tu hehe..

diana said...

tak pernah ke gym..
lari keliling padang perminan je..heheh

Hanis Azla said...

pernah 2 kali derma darah.. tak sakit pun ayu..

syuziafrina said...

kak ayuuu...nk ikut g gym..

@xiiinam said...

Tabik kepada yang rajin menderma...

azieazah said...

Dah lama tingin nak derma darah, asik tak lulus jerrr...!