CITARASA RINDUAN

Saturday, January 28, 2012

CITARASA RINDUAN tidak beroperasi


Selamat berhujung minggu sahabatku…

Hari sabtu nan indah.. moga yang baik2 buat kita. Destinasi kami sekeluarga pada hari ini adalah ke Segamat, majlis perkahwinan sepupu mak mertuaku…

Selain itu, ada 1 lagi majlis perkahwinan di kampung berdekatan…

Bagiku, berniaga-niaga jugak… tapi, bila melibatkan ada undangan dari saudara mara terdekat.. molekku lebih utamakan persaudaraan yang sedia terjalin, walaupun tidak pernah bersua muka dengan…






PS: terima kasih buat sahabat dan kenalan FB yang membantu menjelaskan perjalanan kami hari ini, sekurangnya dapatlah kami merancang perjalanan dengan lancar.. Insyallah.. doakan perjalanan kami berjalan selamat pergi dan kembali ya..

10 ulasan:

mamaijat said...

.....wah best..makan nasi minyak lah ayu ari ni.....

Citarasa Rinduan said...

kak izat--
heheheh, ayu akan try makan, selalu agak risau ambil makanan u penuh minyak..
tapi tak apa...
bukan selalu kan..

YaYaNsMuM said...

safe journey...:) yayansmum pn nak g makan nasi minyak gak nie..hehhe

Acik Erna said...

ayu..betul tu..semoga ayu selamat pergi dan balik.

Nur Hawa Mohd Zin said...

harini ada juga kerja kawn tapi mak abah ngan bapa2 dan mak2 sedara jerk sedara je pergi

tun_telani said...

safe journey kak =)

nyanyisunyi said...

salam syg ayu..mudah2an selamat dalam perjalanan pergi dn balik ye..jika kita rajin bertanya sudah tentu tak sesat jalan kan...

lieynanilaz said...

selamat menjamu selera di rumah kenduri.....dan semoga selamat dalam perjalanan pergi dan balik...

jemarisuri said...

rindu sama ayu ...hehe

Permaisuri Kayangan said...

sekarang sume pakai fb je :)