CITARASA RINDUAN

Thursday, January 19, 2012

Menerima kunjungan sahabat sempena CNY..



Rezeki aku, bertemu sahabat lama…

Sahabat saat en zalie sedang bertaruh dengan nyawa 2 tahun yang lepas… pertemuan dengan mereka yang banyak membantu dengan izinNya, hinggalah en zalie sembuh seperti sediakala…

Terima kasih buat Alex dan Hazrina yang sudi singgah ke Citararasa Rinduan… rasa dihargai kerana teman lama sentiasa ingat kepada kami sekeluarga..

Untuk sahabatku yang lain.. terima kasih jua, kerana sentiasa menjadi teman saat jatuh bangunnya daku… setiap komen kalian sangat aku hargai, ianya seakan motivasi buat aku meneruskan kehidupan didunia ini..



PS: ingin membeli barangan kelengkapan tersayang.. sila KLIK sini, pelbagai kelengkapan disediakan, baik penjagaan dihospital mahupun di rumah.. jua sewa mesin oksigen turut disediakan, entry aku sepanjang en zalie dihospital, sila klik situ




~~ buah oren 3 kotak dari pembekal barangan kering Citarasa Rinduan…dah puas aku kunyah buah oren, overdose pening kepala!!!~~ kalau korang mahu, marilah ambil sendiri.. hehehhee

17 ulasan:

Nieza said...

ayu, nak jugak buah oren tu!...hehe
seronok kan bila berjumpa sahabat. semoga ingatan persahabatan kekal selamanya.

Huda said...

saya sendir pun dok kumpul limau ni, banyak betul, tak larat nak makan..

@xiiinam said...

Semoga Ayu sentiasa dikelilingi sahabat-sahabat yang baik begitu...


Nak limau! Hehe

Citarasa Rinduan said...

nieza--
ada keinginan nak bertemu nieza..
hah!!!!!!!1 jauh kena terbang nie.. heheh

huda--
makan lebih risau sakit kepala.. dok hulur pada pelanggan sahaja

cklah--
amin.. harapan ayu mcm itulah..amin..
cikgu mau sekotak atau sebiji?? hehehe

Daddylicious said...

setahun sekali overdose buah oren ...hehe

Nur-nba said...

Ayu.. banyaknya dapat limau.. Kalau tak habis, bagi akak ye.. hehe. (Overdose tu.. sabar je la... :D )

Bilalah nak dapat singgah kat kedai Ayu ni.. Mesti seronok jumpa sahabat lama.

Citarasa Rinduan said...

cikgu nur--
hehehehe.. ingat2 ayu kan, tahun lepas ayu tak boleh bangun mekan 10 biji buah limau dlm sehari..
okey pula makan lebih tahun nie.. hahaha


PS: insyallah, pasti ada jodoh kita satu hari....

Citarasa Rinduan said...

uncle twins--
hahahhaha.. betul2.

Awie Omar said...

Apa khabar kak. sengaja nak tanya khabar.

JOM LA TENGOK SEGMEN SAYA BUAT NI.
NEXT TOP BLOGGER 1 DAH MASUK EPISOD 2
http://awieomar.blogspot.com/2011/04/next-top-blogger-1-episod-2.html

jemarisuri said...

jeles nye ngan buah oren tu..mesti cny betul2 kan..hehe

teratai said...

time susahlah,kita kenal sahabat sejati!

jauh sangatlah nak ambil limau tu..tp teringin gok,he,he..

gadisBunga said...

buat jus kak, jus! pehtu jual! hahaha!!!

Cikpuan rara said...

kat opis rara hari2 ada org bg limau.
tak larat nk mkn limau dh.

hai sis,salah kenal.popular sis ni.kat mana2 je sume org sebut nama sis.

Kalamhati said...

pos sini sekotak!hehehe

eiela said...

bestnya makan limau. wangi..

mamaijat said...

.....sempena cuti CNY...
mamaijat pun dah plan nak turun KP bertemu gang2 lama...
nak chatt...
ungkit cerita lama..
mesti best!!!
dan nak dapatkan beberapa advice hal2 hati & perasaan...

juga nak balik kg...
nak jumpa kawan baik walau sekampung namun dah lebih 30 tahun x bersua...
insyaallah..

Cik FaRiZaM said...

Happy CNY .....