CITARASA RINDUAN

Sunday, January 9, 2011

Isteri Sheikh Muszaphar Disahkan Hamil 12 Minggu

PETALING JAYA: Isteri Angkasawan Negara, Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor Sheikh Mustapha disahkan sedang hamil 12 minggu.

Menurut laporan akhbar, Sheikh Muszaphar ketika mengesahkan berita tersebut berkata, beliau bersama isteri, Dr Halina Mohd Yunos serta keluarga kedua-dua belah pihak berasa cukup gembira.

“Sukar untuk saya gambarkan perasaan tetapi saya bersyukur dengan zuriat daripada Allah dan ini hadiah yang terbaik untuk kami,” katanya, Sabtu.

Sheikh Muszaphar turut memberitahu beliau mengimpikan anak yang ramai iaitu 10 orang.

Pasangan ini berkahwin pada 10 Oktober 2010.

Kredit to mstar online

PS” tahniah……semoga Dr Halina menjaga kandungannya dan menjaga diri baik-baik…

Sure anaknya lahir secantik dan semanis mama dan papa mereka…tahniah Dr Sheikh Muszaphar……….

11 ulasan:

Insan Marhaen said...

hurrmm.. malas nak komen!

Mas said...

tahniah wat sheikh muzaffar dan halina.....

hysman said...

konfom anaknyer chantek ...

SYaMiLa said...

mesti anak dorg tu cantik dan comel kan... ;-)

My recent post"I Love It So Much… ^_^ "

Masrini Karim said...

salam..hehe..sesi balas balik lawatan..tumpang gembira dato" sheikh..cik ayu p jumpa mat gebu ka?p rumah dia ka..tu la..kita neh dekat..tp tak pernah jumpa kan..kedai cik ayu neh yang kat sayong tu ka?

sissyira said...

salam

tak sabar nak tunggu dia bersalin..nge..

CT said...

Tahniah utk mereka berdua...nampaknya Dr Halina x rehat 'rahim' dalam beberapa tahu utk capai sasaran 10 org...hahaha

IMANSHAH said...

Salam

Wah seronoknya dato dah nak dapat anak..hurm, mesti comel kan macam mak dan ayahnya

eelobor said...

dato' dapat anak bukan cucu

Ummi Hanie said...

alhmdllh cepat yer dpt chy mata...yelah,dah lama sgt bercintan...hehe..elok lah tu cepat2

Citarasa Rinduan said...

IM--
doakan mereka bahagia

mas--
amin..amin

Hsyman--
kalau tak cantik, kalau tak bijak....tak tahu nak kata apa...sure yang terbaik diatas kebijakkan papa dan mama mereka

syamila--
kita tunggu yer....doakan kebahagian mereka

cikgu--
salam,
semoga pasagan bahagia itu dikurniakan zuriat yang sempurna...amin
kak ayu nak ajak kamu, cari gaj shout chat tak jumpa..ada juga tanya kamu mengajar dimana..kamu tak balas komen..
yer, kedai kak di belakang mobil

insyallah, if kak pergi kak beritahu..
http://ruhayurazali.blogspot.com/2011/01/edisi-kejutan-untuk-blogger-cik-mat.html

syira--
salam., nanti kita nantikan ya

kak ct--
kalau 10, nampak gayanya mcm kak katakan...tak rehatlah dr harlina..ehehhhe


cikgu iman--
amin, amin...moga selamat ibu dan anak..

eelobor--
kalau cucu?? anak mana pulak???

ummi hanie--
alhadmullilah..saat bahagia untuk mereka...amin