CITARASA RINDUAN

Saturday, January 22, 2011

Patutlah tak nampak si Rita Rudaini !!!

Rita Rudaini Tidak Sihat - Aidil Zafuan
Oleh SITI AZIRA ABD AZIZ
Rita Rudaini dan Aidil Zafuan
ALOR SETAR: Aidil Zaquan Abdul Radzak, suami aktres Rita Rudaini Mokhtar memberitahu isterinya tidak dapat hadir ke majlis pernikahan Zaquan Adha dengan pelakon Ayu Raudhah, Jumaat, kerana tidak sihat.
Aidil berkata, Rita sekarang sedang mengandung lima bulan menyebabkan keadaan kesihatannya sering terganggu.
"Saya ada mengajak isteri datang ke majlis ini tetapi Rita tidak sihat. Jadi, dia tidak dapat datang bersama dengan saya dan berada di Kuala Lumpur.
"Insya Allah, dia akan turut serta dalam majlis resepsi di sebelah pihak lelaki di Seremban, Negeri Sembilan pada 30 Januari ini," kata Aidil kepada pemberita selepas majlis akad nikah kembarnya Zaquan Adha di sini, Jumaat.
Zaquan diijabkabulkan dengan aktres Ayu Raudhah pada Jumaat diMasjid Sultanah Bahiyah.
"Saya tumpang gembira dengan majlis perkahwinan Zaquan dan semoga diamenjadi seorang suami yang bertanggungjawab.
"Selepas ini tanggungjawabnya lebih besar dan berharap agar dia menjaga keluarganya dengan baik," ujarnya Aidil lagi.

Kredit to mstar online

PS: tak patut…hehheheheh…..

8 ulasan:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Alhamdulillah dah pregnant lg... moga hubungan lebih erat.

Insan Marhaen said...

huu.. dugaan masa mengandung pun hebat juga..

hamzah ian said...

kalah beautiful nara nih.. haha

Citarasa Rinduan said...

MM--
nie anak rita yang ke berapa ya...??

insan Marhaen--
moga, masjlis yang 30 hb dia hadirkan diri...kesian kat kedua mempelai...majlis kawinkan majlis besar dan paling bersejarah..

hamzah--
hahhahaha..lama tak nampak...kat mana tercampak?
mandi air terjun tak ajak yer...

alinac lover said...

yela tu hehhe

kak satg yong msg naa.yong pon lupa nak msg kat akak aritu..semua lupa..apa la nak jadi yong ni

Citarasa Rinduan said...

yong--
adeh...kak nak order sangat..
nanti nak terjah lah..telefon kan senang sayang>>
no hp plz

Peminat Katie Holmes said...

oh, rita rudaini tu...

azieazah said...

Moga kehadiran cahaya mata kedua mereka ini, akan lebih memberikan kebahagiaan, dan menguatkan lagi kerukunan keluarga mereka....