CITARASA RINDUAN

Monday, January 17, 2011

Happy Aniversarry Blog CITARASA RINDUAN

(entry post)

Syukur…

17 january yang lalu… blog citarasa rinduan baru direka, tanpa ada apa-apa pengetahuan yang mendalam tentang dunia blog.., tak paham apa itu maksud untuk entry?, blogworking?, blogger? atau segalanya tentang blogspot…

Namun,,aku terus belajar dan terus belajar ….

Walaupun jangka masa setahun ini, dengan follower seramai 459 ianya suatu semangat untukku melebarkan lagi sayap untuk bersahabat dengan kalian, dapat mengenali follower blog citarasa rinduan ianya membuka hati, mindaku, perasaanku untuk lebih dekat dengan kalian…

Syukur kerana mempunyai sahabat alam maya yang begitu spotting, baik, selalu memberi nasihat dan memberi aku ilmu pengetahuan baik untuk rohani dan jasmani, akademi mahupun jasmani..

Terima kasih sahabatku sekalian…….

Happy anniversary yang pertama blog citarasa rinduan


PS: Citarasa Rinduan, merupakan sebuah kedai makan yang berada di laluan kulaijaya-bandar tenggara-kluang….namun, blog ini banyak mengisahkan cerita aku Siti Ruhayu Ab Rahman………… Terima kasih semua….

25 ulasan:

EiJa ZaQuaN said...

happy 1st anniversary blog citarasa rinduan..tahniah ayu w/pun baru setahun..tp terus maju..wah follower pun dh cecah 459 ye..

slmt terus berblog.. :))

K.Nor said...

tahniah ayu dan citarasa rinduan, semoga terus berkarya di alam maya..

nmkhairulazlan said...

happy 1st annivesary kak..
semoga terus maju..

Sekamar Rindu said...

salam...kak,


happy 1st anniversary kak..moga kak terus maju dalam dunia blogging....

tak buat jamuan makan2 ke.?? :)

Ummi Alifya said...

hapy betday kak...semoga maju jaya selamanya...amin

Mama Janet said...

Happy anniversary...moga masakkan makin sedap2

Kalamhati said...

Tahniah sis Ayu dan Citarasa Rinduan..

terus dan terus menghidangkan santapan berharga untuk tatapan rakan maya..kami tidak pernah lelah untuk berkunjung ke mari..pasti

Yatie said...
This comment has been removed by the author.
Yatie said...

Salam Ayu,
Tahniah..sama usialah blog kita..akak pun start bln 1..(3.1.2010)..semoga terus berkongsi ilmu dan menceriakan dunia blogging..

Mat Gebu said...

Tahniahh ayu, moga blog CR bertambah maju lepas ni....

Mas said...

salam ayu,
happy anniversary buat citarasa rinduan....moga terus sukses dan teruskan dengan entry2 yg best2...i lapp citarasa rinduan, first time bertandang disini, terus jatuh hati....he..he..

cikgu isza said...

salam ayu,
semoga terus maju..
dan semoga hubungan di alam maya terus berkekalan..

azieazah said...

Sama-sama kasih. Apalah sangat...

Tahniah.


*Kak Azie tak pernah ingat pun bila ulangtahun.

Mamamya said...

happy anniversary CR....

semoga akan terus ceria dgn entry2 yg menarik..... :D

munna said...

happy anniversary blog citarasa rinduan... happy blogging

eelobor said...

semoga blog Citarasa Rinduan terus maju jaya..... hihihi

LyNn'Azlina said...

salam kak ayu...
happy anniversary tuk blog sis...
erm...saya pun dulu zero psl blogging ni..now dah ok sikit..

Siti Indrawati said...

Salam Ayu:tahniah yea semoga bertambah ceria ngn adanya cerita2 ayu di blog Citasa rinduan ini..

hazlin said...

tahniah, tahun depan celebrate dengan follower..

Zaidah said...

semoga blog citarasa rinduan terus hangat meletup n memang the boomm....

Lelord said...

tahniah...setahun dah usianya

norhidana said...

epi annibersary blog citarasa rinduan, moga lebih sukses...
taniah gk utk akak..
pelan2 lama2 makin ramai kenalan kn kak

dieya said...

happy anniversary blog kak ayu!
teringin nak gi restoren citarasa rinduan.. nak makan mi bandung kak yu yg meletup tu!

LinRosLy said...

Salam Ayu...Tahniah! Happy Anniversary....

alinac lover said...

yong pon da lama kenal blog ni..cuma jrg2 komen je dulu..
hehhe