CITARASA RINDUAN

Monday, January 24, 2011

Fuh !!!!!!............



Pagi, badan dah kepenatan mengangkat air, pagi nielah air umpama emas bagi aku….yang sangat berharga dan sangat bernilai untukku……jangan kasi tumpah kelantai walau setitik pun ya!!!


Tengahari, oleh kerana air tak ada, pelanggan membanjiri citarasa rinduan, ditambah dengan terik mentari yang membasahkan badanku..hujung-hujung aku rasa tak payah mandi pun tak apa….dah basah lencur. Hanya tak bau wangi, bau masam antara bawang dan halia…heheheh

Petang, mood kepenatan dan kelesuan satu badan dah menyerang, ditambah dengan kekurangan pekerja citarasa rinduan, tak hadir kerja kerana kurang sihat……memasak dengan badan yang ala-ala lembut gemalai…kurang tenaga, hati macam nak terlerai dari jiwa…


Malam, nak blogworking?? Rasanya aku tak mampu nak fikir apa-apa tika ini..hanya mampu buat entry nak beritahu korang yang aku mungkin dah tertidur depan lappy yang mungkin masih on lagi…heheheheh


PS: nak makan? Tak selera,
 nak senyum? Tak ada hati,
nak tersengih? Tak ada jiwa…
nak ketawa?, tunggu korang bagi lawak sikit kat aku yang tiada nafsu untuk buat apa-apa………..


12 ulasan:

alinac lover said...

ALAHAI KAK..rehat2 la ya

ibuintan said...

fuhh..relek dan rehat ye Ayu, kumpulkan tenaga semula

eelobor said...

buat buduss jer lah ayu....

Idalara said...

ayuuuuu....
masa baca ni mst dah bangun kan..
dah ada selera nak makan?
....dah ada hati nak senyum? dah ada jiwa nak tersengih

munna said...

penatnya ayu... takpe rehat dulu... nanti blogging semula ye...

erienz said...

siannye ayu, gilah rehat yer, mest penat sngtkan...

Mas said...

ayu, banyakkan berehat...tido awal mlm ni...
mas pun tak brpa sihat ni...nk dok depan lappy pun malas....

Nieza said...

alahai kesiannya ayu...bawa berehat yer dan minum air secukupnya...mkn kurang tak pe..:)

ejaescobart said...

siannya.. dah keletihan.. rehat2 laa.. sok boleh blogwalking..

siti murni said...

tak cukup pekerja..?heheh...meh I nak gi buat part-time situ...

Areef Ibn Naim said...

salam kak,

ni bahana sayong takde air ek, hehehe... lain kali amik air kat sungai tu, hehehe... sori, gurau je...

mmg panas betul kan kak ari ni... sy pg td 2 kali amik air mineral sejuk kat peti ais kat bilik guru tu, panas n haus...

ieda said...

rehat ya kak mlm nie .. tidur puas2 :)